Gentuțe patchy

Sign up.jpg

Stăteam și mă gândeam seara, înainte de culcare, într-o pauză de citit, ce-ar fi dacă mi-aș transforma hobby-ul într-o mică afacere?!

Hobby-ul meu, daaa… gentuțele patchy. Îmi veneau prin minte câteva idei de promovare, materie primă știam de unde să-mi iau… hai că văd eu mâine.

Dis-de-dimineață, m-am trezit, am luat un pix, o coală de hârtie, un ceai și let’s do this!

De ce am nevoie? Să vedem… pentru început, o mașină de cusut profi – buget 2.000 lei.

Neapărat, un stoc generos de materiale textile de calitate, colorate, diversificate, așa cum îmi place mie să le aleg, ațe/papiote (multe, multe, de toate culorile curcubeului), ace, nasturi, funde din dantelă, aplicații fel de fel, ș.a.m.d. – buget 2.500 lei (nu mă zgârcesc).

Mașină de cusut – checked, materiale necesare – checked, ce-mi lipsește?!

Un site frumos aranjat unde să-mi expun creațiile, publicitate aferentă acestuia, costuri de hosting și promovare – buget 1.500 lei.

Buuun, deja se conturează ceva în mintea mea, pare că pot realiza acest lucru. Mai am nevoie de un mic spațiu de lucru, “un atelier” (deocamdată, o să folosesc dormitorul lui Luca), niște lădițe de depozitare pentru materiale, alte amenajări –buget 1.000 lei.

Înregistrarea la ORC, OSIM, cărți de vizită, etichete, un logo personalizat, costuri de transport, cutii pentru livrări, fundițe și poate mici cadouri pentru primii 10 cumpărători – buget 2.000 lei.

Cheltuieli neprevăzute (trebuie luate și ele în calcul) – buget 1.000 lei.

Și cel mai important: inspirație – priceless!

Recapitulare:

7-40.jpg

Și cum de curând am descoperit că cei de la Provident susțin pasiunile tinerilor antreprenori, îndemnându-i să-și transforme ideile în propriul business, mi-am zis și că resursele financiare (minime și de bun simț, după calculele mele) sunt la un pas distanță. Cu un buget de 10.000 lei îți poți demara afacerea cu succes și îți poți amortiza investiția relativ repede, în funcție de comenzi.

Am fost încântată să descopăr că prin campania Dincolo de împrumut, ei susțin proiectele frumoase cu buget limitat și oferă o serie de sfaturi utile de la profesioniști. Iar exemplul cel mai elocvent este cel al tinerei pasionată de fotografie care a reușit numaidecât să-și pună planul în aplicare.

Ideile frumoase puse practică cu ajutorul unui boost financiar mai mult decât binevenit sunt rețeta împlinirii personale și neîndoielnic, a succesului profesional. 😉

C’est moi, Alina! 🙂

3 gânduri despre „Gentuțe patchy

Lasă un răspuns

