Well, hello 2017!

2016 rămas bun!

2017 bine ai sosit!

Retrospectiva arată cam așa:

Instagram a fost noua mea platformă de joacă, sens în care am încercat să dau de capăt camerei cumpãrate pe la începutul anului (încă mai am de învățat câte ceva 😉 ). În general, am recunoscut un trend ascendent, bucurându-mă și de un feedback încurajator. Iar ca să-mi orânduiesc mai bine pasiunile, am născocit și vreo 3 hashtaguri:

#greenmamasbooks

d.png

#greenmamasrecipe

Untitled.png

#greenmamatravels

hf.png

Pe pagina de facebook am creat 2 hashtaguri tare dragi, pe al căror “deadline” autoimpus l-am ratat ocazional, in my defence, due to baby sickness. Cu toate acestea, am reușit să vă recomand cele mai simpatice cărți pentru copii și să vă arăt cum să petreceți câteva minute altfel alături de micuții voștri.

#1DIYpesaptamana a început cu #Babyreader,

iar #1babybookpesaptamana a început cu Săculețul cu surprize.

La capitolul “filme urmărite“, well there’s not much to say. 😀  În 2016, am ajuns o singură dată la cinema (:O OMG, yeah, I know), acasă am văzut filme cât să numeri pe degetele de la o mână, în schimb, nu mă pot plânge chiar atât de tare, pentru că am vizionat câteva seriale faine difuzate de Netflix, HBO, Starz. Printre ele Game of Thrones (House Targaryen here), Outlander, The Affair, Westworld, Narcos, Divorce, am revăzut Gilmore Girls pe Diva pentru că era difuzat în intervalul 12-14 când #bebeLuca făcea nani + Gilmore Girls A Year in the Life.

My first 2017 issue, though: peste câteva zile mă întorc la serviciu și mă simt puțin cam clueless. Cum voi  jongla între creșă, job, house chores și blog e ceva de domeniul necunoscutului… So help me God! 😀

5 gânduri despre „Well, hello 2017!

Lasă un răspuns

