Mini-Moșul

Nerăbdător #bebeLuca, dar la fel de dornici și noi. Nu am rezistat până în seara de ajun. Am cumpărat bradul acum vreo săptămână, l-am împodobit și parcă în fiecare zi e Crăciunul la noi în living.

Cu voioșie, dis-de-dimineață, aprindem luminițele și ne căutăm de joacă anume lângă brăduț.

Azi, după ce a scotocit temeinic un sertar, #bebeLuca a dat peste cutia mea de lucru manual, țopăind și arătându-mi entuziasmat o bucată de hârtie roșie. Jocul lui s-a transformat iute într-o prestație artistică nemaipomenită, o interpretare nemaiauzită a câtecelului Moș Crăciun cu plete dalbe. 😀

Ca de fiecare dată, l-am ascultat cu atenție și voie bună, în același timp, venindu-mi o idee despre cum aș putea preface hârtia într-o decorațiune pentru bradul nostru. M-am entuziasmat de-a dreptul, la gândul inițierii unei tradiții de Crăciun: în locul unui glob cumpărăt din magazin, de-acum, vom lucra noi doi la ceva autentic, nou, însă meșteșugit de mânuțele noastre.

Anul ăsta avem mini-Moși, poate și niște mini-spiriduși. So,

mini-Moși în 10 pași:

1│așezi pe o coală de carton roșie o farfurie ori un castron, și trasezi conturul unui cerc;

2│îl decupezi, apoi îl tai pe jumătate;

3│îndoi o jumătate astfel încât să obții un con și lipești marginile una de cealaltă;

4│desenezi pe o coală albă conturul părului și bărbii lui Moș Crăciun, le decupezi și le lași deoparte;

5│acum, decupezi fața lui Moș Crăciun dintr-un carton de culoare bej, pe care desenezi niște bujori, gura și ochii negrii ai Moșului;

6│lipești fața pe conturul alb decupat mai sus, apoi folosindu-te, din nou, cu dibăcie, de lipici, asamblezi fața obținută și conul roșu;

7│Moșul are nevoie de mâini și picioare, așa că le creionezi, le decupezi, le decorezi, cum te pricepi mai bine, apoi le lipești pe con (mâinile), pe dinăuntrul conului (picioarele);

8│dintr-o bandă dublu adezivă albă, tai un cerc, pe post de moțul fesului lui M.C.;

9│pregătești o fundiță albă sau roșie;

10│lipești fundița cu cercul alb de vârful căciuliței;

+ 11│agăți decorațiunea în brad.

DSC_1492.JPG

4 gânduri despre „Mini-Moșul

Lasă un răspuns

