Baby party decoration

E o săptămână cu sărbătoare!

Vom petrece în familie, cel mai probabil cântând și jucându-ne împreună cu #bebeLuca.

Dar să ne pregătim din timp. Am vrut să ofer living-ului un aer ușor festiv, așa că mintea mi-a zburat imediat la ghirlande, ghirlande pe care să ilustrez, în mod clar, neechivoc, cine e sărbătoritul casei. 😀

Gândit și făcut! Pentru asta am folosit: o foarfecă, 3 cartoane colorate A4, lipici, carioci (roșu și negru) și 2 bucăți de 1,2 m. de mohair marmorat.

cum sa intrebuintezi elefantii din casa (1).jpg

Pe etape, iată ce ai de făcut:

1│îl lași pe pitic să decidă ce culori vor avea stegulețele, cu alte cuvinte ar fi mai bine să ai mai mult de 3 cartoane 😀 (#bebeLuca a ales verde, albastru și galben, iar eu am adăugat și un steag, două de culoare roșie – nu m-am putut abține);

2│decupezi un steag șablon cu laturile triunghiului de vreo 6-7 cm.;

3│în continuare, desenezi conturul steagurilor pentru câte litere are numele sărbătoritului/ei, plus încă vreo 3-4 (Luca-Andrei = 10+4);

4│îi scrii numele pe steaguri, iar cu cele 4 poți să te joci cum poftești;

5│abia acum le decupezi;

6│dai pe jumătate baza steagurile;

7│lipești bazele îndoite pe firul de mohair, lăsând între ele o distanță de 3 cm.;

8│iar agățatul este partea cea mai funny – pot sta oriunde, nu?! 😀

DSC_1319.JPG

Acum tot ce mai am de făcut este să mă apuc de copt niște biscuiți arătoși (rețeta am găsit-o pe site-ul Dianei) și un tort delicios. Am o rețetă de tort cheesecake cu dovleac, pe care o să ți-o destăinui zilele astea. Fingers crossed, sper să-mi iasă!

Aaa, și să nu uit de baloane și cadou. 😀 Sau am făcut deja asta?!

Lasă un răspuns

