#5cartipanalacraciun

Irina și Diana au lansat un challenge tare bine venit pentru vremea asta, parcă a venit și ca o favoare pentru rafturile mele dezorganizate. Am fost cam lasă-mă să te las, lately, și nu m-am ocupat cu la fel de mult zel de cărțile mele. Am început cam multe, poate prea multe pentru cât pot eu să duc zilele astea, ori treaba asta îmi displace.

Obișnuiesc să citesc o carte din scoarță în scoarță, să trăiesc firul acțiunii intens, să nu scap vreun detaliu, să fiu acolo, cu/lângă personaje și să-mi notez tot felul de lucruri care îmi trezesc interesul. De altfel, pe Goodreads chiar se vede asta pe raftul currently reading… acum însă raftul meu arată cam așa:

Untitled.png

Nu-mi caut scuze, bine poate doar una, dar e așa de motivată și validată de medic încât…  vremea asta, sadly enough, aduce cu ea și repetate viroze cărora nu știu cum să le mai dau de capăt. Mă lupt cu un #bebeLuca mucios și mofturos, febril și plângăcios. :O

Dar pentru că trebuie să golesc noptierele (!winter cleaning fest!), să reorganizez biblioteca în spiritul curentului minimalist – așa cum îmi promit de ceva timp – am să accept, cu drag, să mă înscriu în challenge-ul #5cărțipânălaCrăciun.

DSC_1305.JPG

Prin urmare, în următoarele 4 săptămâni și 4 zile va trebui să dau gata următoarele 5 cărți, începute a while ago:

1│All the Bright Places – Jennifer Niven (Okian);

2│Prea multă fericire – Alice Munroe (Cărturești);

3│Te Age of Innocence – Edith Warton (Cărturești) – am găsit-o acum cu doar 5 lei :O ;

4│Cat’s Cradle – Kurt Vonnegut (Okian);

5│Puls – Julian Barnes (Cărturești).

În plus, voi folosi din nou haștagul #1cartepesăptămână și voi scrie o recenzie fiecărei cărți. Ar trebui să ies în urma provocării ăsteia mai citită ;), dar și mai organizată, cu toate că timpul, inamicul meu tăcut, își face mendrele când vrea și cum vrea… hapciu!

Who’s with us? Nu uita de haștag și cred că o să-l poți urmări și pe Instagram. 🙂

5 gânduri despre „#5cartipanalacraciun

  1. Pingback: Violet + Finch

Lasă un răspuns

