#greenmamasboy

You can call me Boroboață! Am aproape doi ani, dar fac la pozne câți alții de vreo zece. Nici nu-i de mirare, dacă luăm în considerare poveștile copilăriei lui tăticu. Așchia nu sare departe de trunchi sau cam așa ceva. Cel puțin asta mi-a spus mămica după ce am mâzgălit a șasea oară peretele de lângă oglindă. 😀

I have the brains, you know! Da, mâzgălesc eu pereții, măsuța de lucru, parchetul, dar nu așa oricum. Exersez cercul, triunghiul, în linii mari 😉 , ce-i drept, dar cel puțin exersez. Îi arăt mămicii că sunt atent la explicațiile ei! Iar cărțile de povești, pe care cu atâta drag mi le alege, am impresia câteodată că au și ele nevoie de o pată de culoare. Nu e musai să le citesc, nu? Cred că pot să le și colorez…

BreakfastBuffet.jpg

Sunt și hărnicuț, din cale-afară! Este cumva ordine în dulăpiorul meu de hăinuțe sau la măsuța unde mănânc?! I’m my own boss și îmi plac lucrurile bine făcute, my way, dar bine făcute. Așa că vreau să văd firimituri peste tot, să pun la păstrare bucățele de morcov, boabe de porumb, măsline, cine știe când mi se face foame din nou, iar hăinuțele ar trebui să stea grămadă, în mijlocul camerei. Mă arunc la groapa cu furnici, iar în timp ce mă rostogolesc prin ele, îmi aleg și outfitul de plimbare. 2 in 1.

Așa sunt eu, umil supererou, care scapă din încurcătură, ori mai bine zis, salvează ziua, cu un pupic și o îmbrățișare când se îngroașă gluma.

Să mai povestesc cum am stricat rândurile de roșii ale bunicii, cum am bătătorit gazonul proaspăt pus al unor prieteni de familie, cum las o “amintire” pe oriunde mergem în vizită? Spread the word people, Luca has been here! 😉

Untitled 2.png

But let’s face it, fără “ajutorul” meu, zilele părinților mei ar fi mult prea plictisitoare. Nu s-ar mai simți provocați, n-ar mai născoci tot felul de joculețe să mă țină ocupat. Cum altfel i-aș mai asculta eu rememorând propriile boroboațe? Sunt clueless! 😀 Ei chiar nu-și dau seama who runs the world?! Babies!


Dar nu sunt singurul. Am I wright? Am zărit eu într-o zi la tv-ul la care nu prea am acces, cum un băiețel, ceva mai mare decât mine, salvează lumea, lumea, vă dați seama?! Am auzit-o pe mămica mirându-se că o nouă serie de aventuri ale puștiului Ben 10 (deci așa-l cheamă) a început pe Cartoon Network. Să fie Ben 10 mai erou decât mine? 😀

2 gânduri despre „#greenmamasboy

Lasă un răspuns

