Just Apple Cake :)

În ultima vreme m-am ocupat mai mult de proiecțele diy și mai puțin de baking. Ieri, însă, toate astrele s-au aliniat în favoarea prăjiturii mele cu mere.

#bebeLuca mi-a cerut ieri dimineață măr copt, mie îmi era dor să savurez o prăjitură proaspăt scoasă din cuptor, homemade, so I came up with Apple Cake. Promit că de data asta rețeta e foarte ușor de urmărit, iar timpul de pregătire este decent, în jur de jumătate de oră.

Pentru o tavă mare de Apple Cake (32/40cm – tava de cuptor) am folosit 7 mere galbene, în jur de 170 gr. de unt (2/3 dintr-un pachet), 5 linguri de miere, 4 ouă, 300 ml. iaurt simplu (un borcan mare), făină din ochi 😉 , un plic de praf de copt și un vârf de cuțit de sare.

How it’s made:

1│am spălat foarte bine merele, pe care le-am curățat de coajă și miez, apoi le-am tăiat bucățele;

2│cât timp m-am ocupat de mere, untul a stat la temperatura camerei, astfel a fost mai ușor de mixat împreună cu cele 5 linguri de miere;

3│peste compoziția de mai sus, am mixat pe rând câte un ou;

4│am turnat și iaurtul, pe care l-am încorporat numaidecât;

5│pliculețul de praf de copt l-am amestecat cu vreo 2 linguri de făină;

6│am amestecat, cu grijă, cele 2 linguri de făină, continuând să mai adăug, din ochi, până când compoziția a căpătat o consistență cam de 2x mai groasă decât cea a clătitelor sau precum cea a unui chec clasic (o să-ți dai seama când e cazul să te oprești 😉 );

7│am turnat totul în tavă (pentru care am folosit hârtie de copt), deasupra am așezat merele și am pudrat un strat fin de scorțișoară, iar la cuptor, s-a rumenit vreme de 40-45 minute.

Don’t mean to brag, dar la ora asta nu mai există nicio bucățică, semn că a fost un mic succes. 🙂

9 gânduri despre „Just Apple Cake :)

Lasă un răspuns

