Cactuși, potcoave, stele de șerif

Astăzi sunt un personaj din pelicula Wild Wild West. O Rita Escobar cu aură de mămică 😀 . Pregătesc o după-amiază tematică. The wild west dar fără trainjacking, mine de aur sau pistolari. Baby-friendly. Desenăm și decupăm cactuși, poate un foc de tabără, vreo două potcoave, un teepee și desigur, o stea de șerif.

Dacă stau să mă gândesc, am putea să declarăm săptămâna wild west. I’m getting too excited over here! 😀 Am atât de multe idei de pus în practică, ar fi păcat să nu-l învăț pe #bebeLuca ceva nou. Mi-am făcut temele, am meșterit puțin la câteva props, pe unele le-am lăsat neterminate, în speranța că îi va plăcea noul proiect și-și va dori să se implice creativ.

În numai jumătate de oră, am schițat, decupat și lipit câteva materiale de joacă:
1| cactusul – pentru că este verde, are țepi, crește în deșert, iar mami l-a desenat funny looking 😉 ;

2| steaua de șerif – este galbenă, are 5 colțuri, este shinny și o poți purta în piept (o lipești pe cealaltă față cu bandă dublu adezivă) – despre steaua de șerif cred totuși că i-aș putea vorbi mai bine prin prisma lui Artemus Gordon 😀 ;

BreakfastBuffet.jpg

3| potcoava – o găsim pe copitele cailor, are forma de “U” și se spune că este purtătoare de noroc. Iar după ce tăiăm mai multe potcoave, trecem și la jocul de mai jos;

4| teepee sau cortul de indian – am găsit pe Pin o mulțime de idei crafty. Pe cel de jos l-am îndrăgit numaidecât ❤ .

Nu-mi rămâne decât să-mi iau piticul de la creșă și să înceapă ora de baby wild west fun.

DSC_1267.JPG


Mai târziu, pe ritmul piesei These boots are made for walking, plănuiesc să pregătesc un bol de floricele și să urmăresc împreună cu hubby filmul Wild Wild West difuzat pe TNT. Can I get an Ihaa?!

9 gânduri despre „Cactuși, potcoave, stele de șerif

Lasă un răspuns

