Săculețul cu surprize

Mici exploratori! Micuții noștri exploratori! ❤

Plecând de la premiza asta și cunoscând faptul că ei sunt dornici să cunoască, să descopere lumea înconjurătoare, m-am gândit la o nouă activitate stimulatoare pentru #bebeLuca. Mi-am zis că ar fi timpul să-mi dau seama dacă l-am încurajat suficient să-și mențină active simțurile.

Prin urmare, săptămâna asta m-am gândit la un alt proiect diy haios. Am cusut o trăistuță, căreia i-am spus săculețul cu suprize.

Pe drumul spre casă, la întoarcere de la creșă, am scotocit prin iarba din grădinița din fața blocului până am găsit un con de pin arătos, o pietricică și o mână de frunze galbene. Acasă, am dat iama în lada cu jucării de unde am ales un şoricel, un creion, un nasture, un cub de lemn, o maimuţicã, o brățară de lemn și un cleştişor. Le-am pus în sac și l-am poftit pe pitic la masa de lucru.

Cum a decurs jocul:

1│am scos toate obiectele strânse, pe care apoi le-am aliniat sub năsucul lui, asigurându-mă că poate să le denumească și că le cunoaște cât de cât forma, conturul;

DSC_1278.JPG

2│le-am aruncat la loc în săculeț;

3│am băgat mâna după un obiect, i-am arătat că îl pipăi, încercând să-mi dau seama despre ce este vorba;

4│am numit obiectul: “Am în mână o brățară”, însă fără a-l scoate la iveală;

5│în cele din urmă, am scos brățara, bucurându-mă vizibil de faptul că am ghicit.

Când a venit rândul lui am respectat pașii de mai sus, plus încă vreo 2 reguli:

  • am încercat să-l fac să evite să “trișeze”, să nu se uite în sac;
  • l-am încurajat să aibă încredere în mânuțele lui și cam atât 😀 .

DSC_1280.JPG

A fost tare distractiv! Îndemânare, cunoaștere, skillz! 😉

3 gânduri despre „Săculețul cu surprize

  1. Pingback: Well, hello 2017!

Lasă un răspuns

