Domnul Țestoasă

#1DIYpesaptamana

Dacă am dat sfară în țară, e musai să mă țin de cuvânt. Cu întârziere, totuși în timp util, am reușit să las medicamentele și șervețele deoparte preț de jumătate de oră, și să mă ocup de proiectul săptămânii.

Untitledt.png

Tadam! El este Domnul Țestoasă. Sper să rămână întreg cât mai mult timp! Momentan șade cumințel, nederanjat, lângă animăluțele de mici dimensiuni, cele care se pare că nu prezintă interes decât o dată la vreo două zile. 😀

Pentru meștereală ai nevoie de ac, foarfecă, ață de cusut (mov, galben, negru), câteva petice înflorite pentru carapace (sau nasturi, de ce nu), 2 bucățele mai mari de bumbac (verde cu buline 😉 ) și 2 bucățele de fetru de dimensiuni asemănătoare.

1│am tăiat o bucată de bumbac mai mare în jumătate, obținând 2 fețe egale mai mici;

2│același lucru am făcut și cu bucata de fetru (umplutura);

3│am desenat un contur simplist de țestoasă pe una din bucățile de bumbac (exemple whimsical găsești peste tot);

4│după conturul obținut, am decupat toate materialele textile;

5│am cusut pe una din fețe ochii țestoasei sub forma unui “x”;

6│pe aceași față am cusut și peticele înflorite, am creat un fel de carapace de poveste 😀 ;

7│între fețele de bumbac am așezat fetrul, umplutura, for o fluffy turtle;

8│apoi, am cusut animăluțul de jur împrejur.

Mi-a luat mai mult de oră pentru că am desenat, tăiat, cusut printre picături, când #bebeLuca era interesat să coloreze singurel un purcel sau vreo albină. Altfel cred că ar fi rezultat cine știe ce orătanie! 😀

Până săptămâna viitoare am mai găsit ceva simpatic pe Pin. Încearcă și tu, orice-ar ieși! Cel mic o să se amuze, o să fie intrigat și eventual o să-ți împrăștie toată colecția de nasturi pe covorul din living, dar nu-i bai, apoi o să-l înveți să-i numere și să-i strângă sârguincios. Win-win. Fun and skills!

4 gânduri despre „Domnul Țestoasă

Lasă un răspuns

