Căsuța noastră, cuibușor de jucării

Povesteam ieri cât de bine e acasă când plouă afară și nu e chip să scoți năsucul la frig. The artsy stuff comes out of us. 😀 Cuburile nu au fost pe placul lui #bebeLuca, așa că nu mi-a rămas decât să împrovizez ceva nou și fun.

El îndrăgește mult animalele de toate felurile (first “crush” fiind Aptiti), sub toate formele, iar ceva handmade încă nu avea în cutia cu dichisuri. 😉 Să înceapă ora de lucru manual!

cum sa intrebuintezi elefantii din casa (1).jpg

Pentru un tigruț nostim am folosit un sfert dintr-o coală de carton galben, o foarfecă, un creion și o cariocă maro.

1│am împăturit coala de carton în 4, apoi am tăiat-o cu foarfeca pe urmele lăsate;

2│am folosit un singur dreptunghi rezultat din bucățeală, pe care l-am îndoit, la rândul lui, pe jumătate;

3│cu un creion, am desenat jumătate din conturul unui tigru;

4│am decupat tigrul pe la bucătărie, pentru că micuțul meu era mesmerized de foarfecă;

5│am îndoit capul tigrului;

6│am desenat ochii, nasul și petele animăluțului;

7│am repetat acțiunile de mai sus pentru încă 2 animale “trending” pe la noi prin living;

DSC_1048.JPG

DSC_1060.JPG

8│ne-am jucat cu ele vreme de 30 minute, apoi ne-am întors la cuburi. 😀 At least I tried!

Ideea mi-a venit răsfoind o „cărticică” cu activități pentru pitici, dar îmi aduc aminte că am văzut ceva asemănător la Art Attack, o emisiune pe care o urmărim cu noapte-n cap când little someone nu are somn.

Oh well, căsuța noastră, cuibușor de jucării!


În continuarea provocării celor de la Stona.ro care sărbătoresc Ziua Porților Deschise cu prilejul lansării website-ului. Momentul va fi marcat de prezența lui Lorand Soares Szasz. Prin urmare, tu cum îți petreci timpul atunci când stai pe-acasă?

18 gânduri despre „Căsuța noastră, cuibușor de jucării

  1. Ce ma streseaza ca nu mai primesc postarile tale pe mail, chiar daca sunt abonata prin wordpress. On topic: sunt foarte faine animalutele pe care le-ati facut (tigrul este preferatul meu) si mi se pare o idee excelenta pentru momentele cand stati in casa. Place, place, place!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

