Pe-acasă, pe la noi

Știu că se spune că mai bună este cafeaua vecinului, dar zău că pentru mine nu-i adevărat. Cafeaua după rețeta mea (9 gr. cafea și 140 ml. apă + jumătate de linguriță de miere) este the best I ever tasted! Știi tablourile cu mesaje ;), ei, al meu ar suna cam așa Home is where your coffee tastes better! Treaba stă cam așa: acasă am tot ce îmi trebuie pentru cafeaua mea perfectă și tot acasă ador să #procaffeinate. 😀

Mi-e drag la mine acasă, nu doar pentru că îmi iese cafeaua aromată, dar și pentru că aici am rafturile mele înțesate cu cărți. Pe o vreme ca asta, îmi aleg o carte, mă cufund între perne și citesc până pe la 12 când mă duc să-l iau pe bebe de la creșă.

Untitled.png

Tot între pernele noastre pufoase îl alăptez pe Luca și ascult, cu un zâmbet imens, cu ce boroboațe se mai laudă. Apoi inevitabil, ne încăierăm, ne drăgălim, ne gâdilăm până la epuizare, când unul cade obosit, iar celălalt își trage sufletul tot cu o carte sub nas.

Untitled1.png

Acasă is the real deal! Aici îl văd pe Luca crescând, aici mă uimește zilnic cu diferite deprinderi, cântecele, cuvinte/propoziții (și da, la 1 an și 7 luni face propoziții cu subiect și predicat!). Acasă am strâns cele mai dragi amintiri cu el: în pătuț “a mers” prima dată de-a bușilea, pe colțul ăla de scaun a încercat să se ridice pe la 9 luni, și-a dezvăluit potențialul artistic pe peretele de lângă masă, ș.a.m.d.

Și pentru că am amintit de capacitățile artistice nebănuite ale lui #bebeLuca, la fereastră, am amenajat, strategic, un colț plastic. Petrecem acolo ore în șir, colorând, desenând, construind castele, turnuri sau asamblând puzzle-uri. De altfel, primul gând al lui Luca, după ce se trezește, este să dea fuguța la scăunel și să se apuce de lucru, eu urmându-l numaidecât. That’s how much he likes it!

DSC_0179.JPG

Aproape doi ani de stat acasã nu m-au făcut decât să prețuiesc mai mult cuibul nostru construit și decorat de la zero cu atât de mult zel pe vremea când barza-și trimisese “buzdaganul” cu vestea cea mare. Așa că de la savuratul cafelei dimineața la timpul petrecut cu my little baby boy, acasă petrec, în continuare, cele mai simpatice momente.

Prin urmare, cum să nu-mi surâdă provocarea celor de Stona.ro de a-ți povesti cum îmi place să-mi petrec timpul pe-acasă. De curând, și-au creat căsuță virtuală și ca să marcheze festiv momentul ne-au dat de știre că ne așteaptă cu Porțile Deschise la un get together cu un invitat special: Lorand Soares Szasz. Tu ce adori să faci pe-acasă?

3 gânduri despre „Pe-acasă, pe la noi

  1. #procaffeinate de weekend, ca altcandva nu se poate. Mi-ar placea sa petrec mai mult timp acasa, pentru a face tot ce imi place – blogging, citit, gatit, stat pe Pinterest, tot felul de diy, decorat si redecorat, invatat tot felul de chestii utile. Acum eu nu boscorodesc jobul care imi acapareaza opt ore din zi, dar am o problema reala cu ora aia jumate petrecuta pe drum catre/de la munca.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

