Hit the Road, Baby! I

Te îndemnam acum ceva vreme să nu stai pe-acasă! Cum să stai acasă? Vara încă te mai încălzește și te ademenește, iar dacă ai vreun pitic care zburdă peste tot (serios, peste tot!), ia-ți vreo două zile libere și hit the road!

Noi am zis să facem treaba asta cât de des putem. Hubby mai avea câteva zile libere, so, am decis să părăsim aglomerația orașului. Să dăm o fugă la munte, într-un loc frumos, departe de oraș. Iar cum și lui Luca îi place să plece, abia așteaptă chiar, înțelegi marșul nostru entuziast 😀 .

Anyway… după puțin research printre recomandărilor platformei locurifaine.ro, am ales. Mergem în Valea Avrigului, județul Sibiu. Pensiunea Natura – „destinația ideală pentru familiile cu copii”. După ce am citit descrierea călduroasă și am găsit pe booking.com (unde sunt cotați cu un promițător 9,6 ) o galerie foto ispititoare, am sunat la pensiune pentru rezervare. Nenea care ne-a făcut rezervarea, un tip calm, molcom, de altfel, ne-a răspuns cu un molipsitor limbaj ardelenesc „No, hai, cum să nu, v-așteptăm pe la noi cu drag!”.

14215186_881409845292750_864919650_o.jpg

Drumul? 3 ore de la Pitești, o rătăcire mică included, chiar cu GPS (bată-l vina). Luca a dormit majoritatea timpului, în timp ce noi am cântat Frère JacquesDing Ding Dong.

14191781_881409641959437_356741285_o.jpg

O pensiune frumoasă, primitoare, cu o curte maaare, mult gazon, tobogane, nisip, tractorașe, biciclete… Luca?! Mesmerized! Camera faină, mare, cochet aranjată. The view… awesome, spre munții Făgăraș.

Mâncarea foarte gustoasă: un mic-dejun copios și bio, toate alimentele de prin ograda proprie adunate sau culese, roșiile direct de pe vrejuri, lapte și brânzică proaspete, ouă, gemuri, prăjituri de casă, etc. (Green Mama approved and loved it all! 😀 ) La prânz, o tanti pricepută, o gospodină dintr-aceea adevărată, gătea două tipuri de supă, două tipuri de felul doi și un desert. Apropos de desert, am mâncat cea mai bună porție de papanași cu brânzică în aluat și cu dulceață de afine. O minunăție!

Am stat trei zile. Au trecut numaidecât. Luca s-a împrietenit cu numeroșii copii ce se aflau la pensiune. S-a jucat în nisip, s-a plimbat cu tractorașul și cu bicicleta, a hrănit găinușe și iepuri și a sărit prin toate bălțile formate după o ploaie scurtă de vară, așa cum îi șade bine oricărui copil. 🙂

14203078_881415861958815_360542756_o.jpg

Am vizitat ceea ce va deveni Castelul de Lut (e cam la 13-15 km. distanță), Avrigul cu Palatul Bruckental și ne-am plimbat, din nou, pe străzile Sibiului. Câteva zile perfecte de relaxare. Abia le aștept pe următoarele!

14202973_881419741958427_681767341_o.jpg

Aaa, și am citit puțin. 🙂

14163931_881406188626449_1914050857_o.jpg

5 gânduri despre „Hit the Road, Baby! I

Lasă un răspuns

