Eu cu ce mă îmbrac azi? ;)

Fiind băiețel păduri cutreieram, desculț umblam și mă jucam, fără să-mi pese ce purtam. 😀

Păi cum să-i pese lui cum e îmbrăcat! Prin ochii lui de bebeluș nu contează prea mult portul când singurul gând este să scotocească, să caute conuri și pietre prin iarbă, să hrănească țestoasele din lac sau să se pitească, în hohote de râs, după vreun tufiș.

De altfel, nici tu, nici eu nu cred că puneam preț pe hăinuțe când eram de-o șchioapă. Nu știam cum să ieșim mai repede pe ușă, să ne zbenguim în voie pe asfaltul încins din fața blocului.

Însă, din postura de mămică sunt situații când vezi cu alți ochi treaba asta cu îmbrăcatul. Cred că e important să știi cum să-l îmbraci pe micuț, astfel încât să aibă confortul termic și motric necesar, dar la fel de important, e să-l simți, să-i anticipezi dorința de a fugi desculț prin iarba grasă.

DSC_0629.JPG

Bun, deci dacă aș fi un pitic ghiduș, cum mi-ar plăcea să fiu îmbrăcat?

  • cât mai lejer cu putință;
  • să nu-mi fie nici prea cald, dar nici prea friguț, să-mi fie bine;
  • să-mi pot lua elan cum trebuie când mă arunc la groapa cu furnici;
  • să nu mă rămân agățat în vreun leagăn, topogan, etc.;
  • eventual, să nu mă bată soarele în cap. În rest, #messyhairdontcare!

În traducere liberă pentru mămici:

  • tricouri simple, din bumbac, exclus cele de culoare albă;
  • pantaloni scurți lejeri, cu elastic, fără briz-briz-uri, șnurulețe sau mai știu eu ce, ideea e să nu le atârne diferite treburi de care să rămână suspendați undeva pe la locul de joacă 😀 ;
  • musai, o pălărie anti-vânt, soare, insecte, etc.;
  • încălțăminte comodă, numai bună de murdărit. În rest, încercați să fiți cumpătate când vine vorba de baby-shopping. 🙂

Iar dacă ar fi să fiu din nou copil, aș alege aceleași hăinuțe comode, simple, effortleesly chosen, for an effortless look (cum mă îmbie cei de la ninina.ro), girlish, dar în același timp potrivite pentru un joc de șotron sau sărit elasticul… remember the times? 🙂

4 gânduri despre „Eu cu ce mă îmbrac azi? ;)

  1. Mi-ai adus aminte de sotronul… ce vremuri frumoase. Intr-o vreme credeam ca o sa ma fac mare si o sa continui sa topai intr-un picior la sotronul :)). E adevarat, hainele au o importanta mult mai mare cand privim din postura de adulti. In principiu, cand cumpar haine pentru nepoti sau pentru copiii prietenelor mele, intotdeauna am grija sa le aleg din bumbac 100%. Si sa fie marimea potrivita, desigur :D.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

