Trăistuța cocotierului

Trăistuța plimbăreață își schimbă destinația în funcție de nevoile noastre. Astfel, pe timpul plimbărilor pe malul mării (căci am fost cu #bebeLuca la mare for the first time), la plajă, în nisip sau dimineața, la aerosolii naturali, ea și-a schimbat destinația, transformându-se în trăistuța cocotierului.

Prima dată la mare, la un an și cinci luni, și fără alte ocolișuri, îți spun că am descoperit un #bebeLuca cocotier = o maimuțică cercetașă, agățată, cocoțată, îngropată în nisip [a se citi :mimiț – e bebeniană pentru nisip – close enough :D].

Acum e limpede că pentru un copilaș activ e musai să porți în trăistuță câteva lucruri, cum ar fi:

DSC_1214.JPG

  • scutece waterproof Huggies – pentru bălăcelile incognito (cu tati, fără știrea mea 😀 ) de la piscină;
  • laptele protector Photoderm Kid SPF 50+ Bioderma – a rezistat îmbăielilor repetate și i-a oferit protecție sigură piticului;
  • apa termală Thermal Spring Water Avène pentru piele sensibilă – am redus riscul apariției iritațiilor pielii lui atopice;
  • apă de mare Stérimar – m-am temut că v-a răci și năsucul lui va avea de suferit;
  • un flacon de picături Zyrtec – tocmai depășisem primul episod de urticarie, așa că l-am luat cu noi, preventiv;
  • alte medicamente și creme (Algin, Panadol, Linex Baby, Hidrasec, Vygantol, Bepanthen și Avène Xera Calm A.D.) – nu le-am purtat în trăistuță, dar au fost resourcefully împachetate în bagaj;
  • câteva jucării pentru nisip – lopățici, găletușe, forme fel de fel, mingii, pe care am sfârșit prin a le împrumuta celorlalți copii: pe principiul tot mai arătoase sau interesante sunt ale lui X;
  • jucării pentru activități indoors: cuburi, cartonașe, etc. – pentru momentele de moleșeală;
  • piscina gonflabilă, colacul și o barcă pentru peștele meu de apă sărată 😀 – după ce le-am umflat, nu a mai fost nevoie să le port în trăistuță.

În rest, the usual, hăinuțe potrivite, pălărie, scutece, șervețele umede și uscate, papuci (pe care și acum crede că îi are plini cu nisip 😀 ).

O experiență solicitantă, încă un milestone bifat în jurnal, multe amintiri, achiziții noi și o durere surdă de spate de la “plimbat” trăistuța cu pricina. 🙂

3 gânduri despre „Trăistuța cocotierului

Lasă un răspuns

