Top 5 Daily Care

8 minute în fața oglinzii. O fii mult, o fii puțin?! Orice ar fi, eu nu renunț la ele! Și cum am căpătat o îndemânare demnă de un #wanna be basic make-up artist, iar conținutul produselor se prăpădește destul de repede, Ioana răspund provocării.

Folosesc câteva produse #everydaycare pe care le înlocuiesc pretty much o dată pe lună. But no worries, am cel mai helper shopper din câți există. 😀 Prin urmare, iată top 5-ul meu:

5|Rujul | a touch of colour never hurt nobody

Candy (116) este culoarea mea de zi cu zi. Ies la plimbare, la piață după fructe, după-amiaza, din nou, la plimbare, aplic puțin lipstick Estée Lauder – Pure Color Lipstick și sunt ready to rumble (a se înțelege: sunt pregătită să mă tocmesc cu precupețele). Este ușor de purtat, nu se întinde și este hidratant. Și cum buzele merită a special treatment, I go for Candy. 🙂

DSC_1223.JPG

4|Gomajul | don´t forget to scrub!

Un scrub bun pe săptămână te scapă de celulele moarte, îți curăță porii în profunzime și oferă o strălucire diafană feței tale. Eu aleg să folosesc un gomaj purificator de la Yves Rocher cu pudră de Baikal matifiantă care reglează secreția de sebum (de aici și aspectul diafan). Conține ingrediente naturale în proporție de 97%, potrivindu-se și curentului verde-minimalist, pe care încerc să mi-l însușesc de ceva vreme.

3|Crema de zi | apply daily

Clarins Multi-Active Jour este mai mult o cremă-gel cu o consistență ușoară, bogată în antioxidanți care estompează ridurile fine. O aplic în fiecare dimineață, într-un strat subțire, dar cu toate astea se consumă destul de repede. Folosesc o cantitate cam cât o bobiță de mazăre, suficientă pentru acoperirea în întregime a pielii feței și gâtului. Despre raportul cantitate-preț, ți-aș spune că e puțin peste ce aș fi dispusă să cheltuiesc în mod normal, dar cum optez pentru calitate (și pe cuvânt că este eficientă), simt că e varianta care mi se potrivește zilele astea.

2|Apa micelară | thorough cleaning

De vreo 2 sticluțe încoace, apa micelară Active Face Care de la Sanovita este nelipsită. Am descoperit-o printr-o întâmplare și de-atunci suntem best friends. 🙂 Are în compoziție ulei de imortele, care oferă suplețe tenului meu mixt, cu toane, ca să nu mai spun că dintre toate loțiunile încercate până acum este singura care curăță temeinic și acționează ca un demachiant strașnic.

DSC_1224.JPG

1|Dischetele demachiante | powder my nose = freshen up my face

Din bumbac organic, cu textură finuță, cusute pe margine pentru a împiedica destrămarea, dischetele demachiante sunt pe locul 1. Folosesc destul de multe pe parcursul unei zile obișnuite de vară. Am mai povestit și aici că îmi place să-mi simt tenul odihnit, bine curățat, ori niște dischete de bună calitate mă salvează mereu.  Port în trăistuța plimbăreață un portfard mititel, tare simpatic, în care nu iau decât vreo 10 dischete, o apă micelară – travel size și lipstickul de care ți-am vorbit.

Cam așa stă treaba cu cele mai folosite produse de skin care. Sunt curioasă care este top 5-ul tău. 🙂

4 gânduri despre „Top 5 Daily Care

Lasă un răspuns

