„Stupefy!”

În 2001, când au fost ecranizate prima data cărțile Harry Potter și  The Lord of the Rings, I picked team Frodo. Știu că era mare agitație în jurul lui Harry Potter, cine ține cu cine, dacă nu ești vrăjitor, nu prea contezi, cum facem rost de cărțile în limba engleză, de jocurile video, în fine, o întreagă nebunie. But I stuck with Frodo. 😀 Îmi aduc aminte că îmi era drag și Harry (dar mai ales Hermione), dar ideea unui hobbit, ca personaj central, străbâtând lumea întunecată închipuită de J.R.R. Tolkien mi-a căzut cu mai mult tronc.

So, pe la 12 ani eram team TLR. Dar in my defence  :D, nu citisem cărțile HP. Mai târziu, când am reușit să-mi cumpăr seria HP paperback (încă mai visez la colecția hardback în engleză), să zicem că am schimbat puțin taberele. Sau nu, mai bine spus, acum stau cu un picior în echipa TLR și cu unul în echipa HP. După ce le citești aventurile, apoi le iei la buchisit pagină cu pagină, nu prea îți vine să pick sides. Într-una găsești Pământul de Mijloc cu ținuturi sumbre locuite de gnomi, orci, elfi :O , iar în cealaltă vorbim de Hogwards, cea mai mare școală de magie, farmece și vrăjitorii ^.^ . One gotta love’em both!

Acum cam sar într-un picior de bucurie pentru că mai sunt doar 18 zile până la lansarea ultimei cărți HP. De la The Hobbit (și aici mă refer la film, pentru că din câte știu eu romanul a fost publicată prin anii ’30) nu am mai avut parte de aventuri nemaipomenite, de magie sau inele dubioase, so, you must get my excitement.

Am dat și peste un concurs simpatic lansat de books-express.ro, care mi-a făcut poftă de un book haul.  Oricum mi-l promiteam de ziua mea, aşa că a venit la ţanc.

Concursul se învârte în jurul cărții Harry Potter and the Cursed Child – yeey – iar pentru fanii seriei e un prilej potrivit să intre în posesia fix a primei cărți care le revine simpaticilor de la books-express.ro. Ei s-au gândit să provoace toți vrăjitorii undercover și au pus la bătaie cel mai râvnit roman al verii.

Mecanismul concursului

#1. dacă îți plac listele, atunci nu o să-ți fie greu să creezi o listă Express publică cu “titlurile care te-au făcut să nu mai vrei să părăsești Hogwards”. Te învață ei și cum să pui la punct o astfel de listă;

#2. denumirea listei Express e musai să conțină numele tău și

#3. pop there o dorință care o să se îndeplinească într-un mod magic;

#4. în rubrica de comentarii a articolului celor de la books-express.ro (prin care se anunță concursul), fă bine și lasă link către lista express întocmită.

Untitled.png

Eu mi-am pregătit lista. Here’s the magical proof. 😉

123.png

Deadline

30 iulie, so hurry up!

And the winner is…

… aflăm pe 31 iulie, cred că imediat după miezul nopții, prin tragere la sorți cu random.org.

Iar dacă nu mai ai răbdare, poți să precomanzi cartea tot de la ei. E hardback <3.

Te-am făcut curios/ă? Hai să vedem dacă ni se îndeplinesc dorințele!

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

