Răcoarea serilor de vară mă găsește citind

Serile astea am citit două cărţi delicioase!

Mecanica inimii am ales-o, iniţial, pentru ilustraţia deosebită a coperţii, apoi am tot auzind vorbindu-se despre ea şi a început să mă intrige subiectul. Hmm, mecanica inimii, oare cum o funcţiona? Surpriză! E cu totul şi cu totul altceva. 😀

Citind cărticica, mă gândeam de unde atâta tandreţe, delicateţe şi insight pentru o poveste aşa de gingaşă, de fragilă. Apoi am descoperit că Malzieu, autorul, e muzician şi în mintea mea s-a făcut puţină lumină. Un artist care scrie despre un “artist” – I’m intrigued.

So, I bought a second book semnat Malzieu, dar elanul meu s-a cam pierdut spre final. 😦 Cred că scrierea lui devenise uşor predictibilă. Don’t get me wrong! Mi-a plăcut şi Cel mai mic sărut pomenit vreodată. Inedită! Nah, este despre o femeie invizibilă, dar cum să vrei să-ţi dai seama de final?! O voiam învăluită în acelaşi mister diafan. Oh well!

Ca să nu-ţi strict plăcerea de a le citi, îţi las mai jos un infografic drăguţ !No spoiler alert! şi te îndemn să le citeşti. Sunt abordabile, iar serile astea de weekend o să ţi se pară aşa feerice după ce o să le parcurgi. Iar dacă ţi-a plăcut Micul prinţ, să ştii că tehnica scrierii, dar şi atmosfera indusă sunt asemănătoare.

mecanica inimiicel mai mic sarut pomenit vreodata.jpg

Aaa, şi nu uita de rating-ul de pe Goodreads.com. Găseşti acolo şi un sinopsis convingător. 😉

Untitled.png

1.png

C’est moi, Alina! 🙂

2 gânduri despre „Răcoarea serilor de vară mă găsește citind

  1. Mie nu-mi place sa citesc, nu stiu de ce, dar nu mi-a placut niciodata. Mi-aduc aminte si astazi cum mama imi spunea tot timpul in vacantele de vara „pune si tu mana pe-o carte si citeste ca sa-ti imbogatesti vocabularul” 😀 Nu o ascultam niciodata! Limba romana insemna la mine doar gramatica, pentru ca imi placea foarte mult, iar in loc de cartile de citit, preferam manualele si culegerile de matematica. Dintotdeauna am iubit matematica. ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

