În pași de „dans”… allez!

DSC_0686.JPG

Mămicile au o super putere ascunsă. They can multitask like crazy! 😀 Nici nu cred că am avem cum altfel… cum să dovedești o zi în principiu, “de joacă” și să reusești să mai bifezi și tot ce ți-ai propus cu o seară în urmă pe o listă care parcă nu se mai termină niciodată?!

Girl, you just have to keep up! N-ai cum să tărăgănezi, efectiv n-ai cum. E drept că poate uneori mă mai poți surprinde “luând o pauză”, o pauză activă, să ne înțelegem. În orice caz, într-o zi obișnuită, mă declar, cu modestie, SuperAlbinuța. 😀

Dar mișcarea asta face bine, nu? Nu mă plâng, ba dimpotrivă. Cum să nu-i fiu eu recunoscătoare lui Luca? Nu mă îndeamnă el să fac cel puțin 20-30 de genuflexiuni/masă? Tot aplecându-mă așa după firimiturile aruncate în joacă sau întinzându-mă să mai șterg un perete proaspăt stropit cu pepene, consum câteva calorii bune. În același timp, cu joc de gleznă, încerc să asezonez o supă sau să mixez o prăjitură.

Slalom printre jucării, ce spui de asta? E și asta tot o formă de mișcare, teribil de solicitantă, dacă nu vrei să calci pe vreo jucărie mai ascuțită, în timp ce pregătești pătuțul pentru nani.

Băița ne lucrează cam toți mușchii deodată: take the boy, hold the boy, să nu alunece, stai să aduc prosopul, unde am lăsat crema, am uitat de scutec… e un du-te vino animat de chicotelile amuzate ale piticului care vede strădania noastră și se gândește ce obstacole să mai adauge cursei.

Și cam așa stau treburile indoors. Când vine vorba de ținut pasul cu el pe afară, ei bine, și asta e o aventură. Multitasking: să nu-l pierzi din ochi în timp ce îi dezgropi jucăriile din nisip sau să alergi după el să nu se împiedice în timp ce te uiți mereu și la cărucior. And I can go on and on and on…

🐒

A post shared by Alina (@green.mama.blog) on

Cu toate că nu mai găsesc acum o fereastră și pentru o tură în jurul blocului, Slavă Domnului am parte de un full body work-out zilnic orice-ar fi. Deci se poate spune că sunt o persoană activă. Îmi aduc aminte că și în timpul sarcinii făceam mișcare, cam ce-mi permitea corpul, dar făceam, apoi la vreo 2 luni de la naștere mă apucasem de alergat prin parc. So, indiferent de conjuctură, am continuat să fac sport sau cum spun englezii, if there is a will, there is a way.

Iar tu dacă vrei să te miști puțin în weekend și ai un bebe mai cuminte, poate te înscrii la crosul caritabil din Piața Sfatului, în Brașov. Caravana #miscareafacebine sub forma festivalului sportiv Cea mai mare oră de sport e pe poziții și ne așteaptă pe 9 iulie, între orele 09-21 să ne mișcăm în familie, cu mic, cu mare. Cu cei mai înflăcăraţi cheerleaderi din dotare, n-are cum să fie decât o zi reuşită la poalele munţilor printre amatori sau pasionaţi de family running events.

C’est moi, Alina! 🙂

MFB-brasov-2016-poster_A2-566x800.png

7 gânduri despre „În pași de „dans”… allez!

Lasă un răspuns

