Muffin mania

Am tot postat fotografii cu muffins, preferatele mele cu cacao și ciocolată neagră. Am zis că e momentul să-ți dezvălui rețeta. Sunt delicioase și după cum ai văzut, creează dependență. Eu nu mă mai pot sătura! Cred că nu trece săptămână fără să pregătesc o tavă (daaa, și pe căldurile alea eu am copt la muffins :D).

Adevărul e că merg cu orice, o cafea, un ceai de ghimbir cu lămâie, o carte bună (currently reading Maestra), când stai cu sufletul la gură în fața ultimului episod din #GoT (epiiic – no spoilers here :D) sau când ți-e pur și simplu poftă de ceva dulce și homemade.

Mathias Malzieu, my favorite writer so far 📚 #greenmamasmuffins

A post shared by Alina (@green.mama.blog) on

Sunt și extrem de ușor de făcut, ar fi culmea să nu pun repede de o porție decât să dăm iama la market să cumpărăm te miri ce dulciurele pline de potențiatori de gust, arome artificiale sau grăsimi nesănătoase (saturate).

So, it goes like this:

  • tava de cuptor;
  • mixerul;
  • 8 forme medii pentru muffins;
  • 2 boluri:

– unul unde amesteci 4 ingredinte uscate: 40 gr. cacao neagră, 275 gr.  făină, 1 pliculeț de praf de copt și puțină sare;

– unul unde mixezi 4 ingrediente umede: 120 ml. lapte, 3 ouă de țară, 150-170 ml. miere de albine (sau 200 gr. zahăr brun), 120 ml. ulei.

Cu răbdare, încorporezi ingredintele uscate în cele umede, apoi torni compoziția în forme, presari deasupra chocolate chips (dacă te simți puțin naughty), formele le așezi în tavă și la cuptorul încins la 190° timp de 30 minute. Nu ți-am spus eu că e ușor?! Oricine le poate face!

The ginormous raspberry muffin. Late Sunday breakfast.☕☕☕

A post shared by Alina (@green.mama.blog) on

5 gânduri despre „Muffin mania

Lasă un răspuns

