8 minute pentru Green Mama

Sincer îți spun, nu suport să am o față încărcată. Îmi curăț tenul zilnic, temeinic (și subliniez temeinic), iar din produsele cosmetice folosesc doar cantitățile recomandate, fără să-mi încarc fața degeaba. Caut întotdeauna ca aspectul final al machiajului meu de zi să fie unul natural, îngrijit și bine pus la punct.

În plus, pentru că sunt mămică, a Green Mama, și îmi pupăcesc și drăgălesc puiul toată ziua, nu vreau să-i transfer lui mare parte din produsele folosite. Cum ar arăta un Luca ușor sidefat?!

Ritualul meu nu durează mai mult de 8-10 minute, timp în care Luca îmi ține companie, doar acțiunea se petrece în fața oglinzii, unde se maimuțărește, doar, doar voi intra și eu în hora lui.

nomadic.jpg

Pasul 1: dimineața îmi spăl tenul cu Bioderma Sébium Gel moussant, iar seara folosesc săpunul natural Jovis cu lapte de capră și lăptișor de matcă;

Pasul 2: curăț tenul în profunzime și mă asigur că am eliminat orice impuritate cu apă micelară Active Face Care Sanovita;

Pasul3: aplic un strat subțire de cremă-gel antirid Multi-Active Jour Clarins;

Pasul 4: urmează fondul de ten Lasting Finish Rimmel – SPF 20 (100 ivory), sau după caz, crema BB Skin Perfecting Clarins – SPF 25 (01 light);

Pasul 5: de obicei, sar peste pasul 5, unde ar trebui să fixez totul cu o pudră translucidă; 😀

Pasul 6: pudrez pomeții cu puțin blush Bourjois (35 Lune D’Or);

Pasul 7: dacă am suficient timp la dispoziție, folosesc un mascara negru Hypnôse Volume-à-porter Lancôme;

Pasul 8: pentru buze folosesc un balsam de buze reparator, indiferent de anotimp, dar să știi că mai arunc în trăistuța plimbăreață (numai dacă nu uit) un ruj Color Sensational Maybelline (407 Lust Affair), doar așa, să fie.

Cam așa stau lucrurile la capitolul Beauty: Face related.

Sunt mulțumită că mama-natură mi-a dăruit un ten curat, pe care vreau să-l păstrez așa cât mai mult timp posibil. Te îndemn să faci acelaşi lucru şi nu uita că less is more.

C’est moi, Alina! 🙂

Un gând despre „8 minute pentru Green Mama

Lasă un răspuns

