Mă iubește, nu mă iubește

Hai că m-am lăsat purtată de titlul filmului. 😀

Din categoria “Știați că?”: Știați că zilele astea se desfășoară Festivalul Filmului European? A început pe 5 mai și se termină pe 29 mai. Practic, toată luna mai este dedicată filmelor bune, filme românești și nu numai. De altfel, scopul festivalului este să promoveze caracterul multicultural al filmului. Contează că ești român, italian sau belgian? Nu, dacă iubești filmul. În esență, mesajele peliculelor sunt adresate cinefililor, indiferent de cultură sau origine. Deci înțelegi că o să găsești diversitate, idei, gusturi neașteptate, doar vorbim de lumea filmului.

Festivalul este la a XX-a ediție, semn că viziunea cinematografiei europene a stârnit interesul spectatorilor români. Eu una, vreau să mă număr printre ei anul ăsta. Proiecțiile vor avea loc și la București, la o aruncătură de băț, așa că pe 15 mai my agenda is full. Bineînțeles că mi-ar fi plăcut să ajung la mai multe ecranizări, când știu că selecția a fost așa de bine gândită. Oh well!

Recunosc că m-am hotărât cam greu asupra filmului, însă un lucru a fost cert, nu am vrut să văd un film românesc. Don’t get me wrong! Rulează în cinematografe câteva filme românești pe care pot să le văd oricând, dar un film european, într-un așa cadru, mai rar, se întâmplă doar o dată pe an. 😀

Cam așa m-am decis eu asupra lui Loreak (Flowers). Ce zici de sinopsis-ul meu din emoticoane? Interesant, nu? Te-am băgat și mai mult în ceață! 😀

01.jpg

01 (1).jpg
01 (2).jpg

Despre proiecții găsești mai multe informații aici sau pe Facebook, unde programul este postat zilnic. În plus, îi poți descoase pe cei care au fost până acum și te poți convinge de cât de mișto e festivalul în funcție de feedbackul primit în timp real.

Hei, dacă vrei să mergi la un film românesc, îți las lista mai jos. 😉

și am plecatla plimbare (2).jpg

Hai și tu la film!

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

