Cu zâmbet înainte

The Best Vacations Come in Affordable Packages.jpg

Am învăţat să ne spălăm dinţişorii! Yeey!

Ce dacă sunt puţinţei?! Ei nu trebuie curăţaţi?! By the way, avem abia 6, dar sunt sigură că mai e unul care bate la… gingie. Că tare mârâiţi mai suntem zilele astea!

Şi dacă tot a făcut progrese, în paşi de furnicuţă (buni şi ăia), cu mâncărica solidă, hai să învăţăm ceva poate mai distractiv. Şi uite aşa am cumpărat zilele trecute o periuţă şi o pastă de dinţi.

Cum am ales pasta de dinţi?

M-am gândit aşa: în primul rând, trebuie să fie baby-friendly, adică să nu conţină conservanţi, sulfat de sodiu lauryl (n-aş vrea să-i apară afte în guriţă) sau fluor (deocamdată înghite pasta, deci fluorul va fi a no, no).

Chiar dacă sunt dinţişorii de lapte, igiena lor e un must, aşa că am căutat ceva care să prevină şi eventual, să combată apariţia căriuţelor. Şi dacă o vreme fluorul nu e indicat, atunci xilitolul will do the job. În plus, am considerat că ar fi necesar şi un aport de calciu.

În doilea rând, dacă pentru Luca gustul ar fi fost cel mai important criteriu, atunci e musai să găsesc şi ceva delicios, o aromă uşoară, care să nu-i afecteze stomacul. Soluţia de compromis este gustul de măr şi banane (fructele pe care le preferă zilele astea).

Cum am ales periuţa de dinţi?

Treaba asta a fost floare la ureche. Am ţinut cont de culoarea care pare să-l fascineze de vreo săptămână (mov 💜), până la noi ordine. M-am orientat să fie whimsical, drăgălaşă, să-şi aducă aminte de ea şi să ne-o ceară singur, de la el iniţiativă. N-am uitat că trebuie să aibe peri moi şi un mâner potrivit mânuţei lui.

Eu zic că am ales bine, at least for now. 😀

aa.jpg

Acum dimineaţa şi seara avem ritualul nostru: ne hlizim în oglindă, unii dintre noi (nu spun cine), roadem periuţa şi mâncăm pasta de dinţi, dar cred că suntem pe drumul cel bun. Important e că ne place şi că suntem nerăbdători să învăţăm lucruri noi.

C’est moi, Alina! 🙂

6 gânduri despre „Cu zâmbet înainte

Lasă un răspuns

