Mic-dejun

GirlyGoingAwayParty.jpg

Ce zici de o budincă de chia?

Eu știu… dacă gustă Luca, gust și eu!

Și ce crezi, a gustat, i-a plăcut și a mai poftit după “mmm-ul” lui pe care l-am interpretat ca un “iami, iami, e delicios!”.

De ce budincă de chia la mic-dejun?

  1. Chia (20 grame): pentru că are de 6x mai mult Ca decât laptele, de 3x mai mult Fe decât spanacul, de 30x mai mulți antioxidanți decât afinele și lista continuă, îți zic eu!
  2. Scorțișoara (un praf): pentru că e un antioxidant natural, are numeroase proprietăți antimicrobiene și are un parfum îmbietor.
  3. Tărâțe de ovăz (10 grame): pentru că ajută digestia și stabilizează nivelul zahărului în sânge.
  4. Merișoare (11-15 bucăți): pentru că au un conținut bogat în vitamina B1, B2, B3 și sunt un antioxidant mai puternic de 20x decât vitamina C.
  5. Lapte de migdale (150 mililitri): pentru că e bogat în vitamine, minerale și de curând, am descoperit cât e de delicios.
  6. Fructe (la alegere, bucățele de banane, căpșune sau câteva afine): pentru dulceață și aportul natural de vitamine.

O pregătesc seara, după ce se lasă liniște, peste noapte stă la frigider, iar fructele proaspete le adaug dimineața. Lui bebe Luca îi dau vreo 2 lingurițe și completez cu brânzică de casă, iaurt, ou fiert, o roșie cherry, în funcție de dispoziția pofticioasă. 😀 Hubby servește vreo 3 linguri și completează cu un suc natural de portocale și grepfrut, brânză proaspătă, un ou fiert, legume proaspete și ce mai poftește dragul de el.

Mă aprovizionez lunar cu câte 3 pungulițe de semințe de chia, 2 de tărâțe de ovăz și 1 pungă de merișoare confiate fără zahăr. Pentru porțiile descrise, pungulițele îmi sunt suficiente timp de o lună. Aaa și le comand de aici, în caz că nu ai o sursă de încredere.

De ce budica de chia-.jpg

Șșt! Să nu spui la nimeni, dar pe mine cred că mă ajută să și slăbesc. Zilele trecute mi-am dat seama, budinca fiind singura schimbare în alimentația mea. 😉

C’est moi, Alina! 🙂

10 gânduri despre „Mic-dejun

Lasă un răspuns

