Simfonia Lalelelor

13072090_806175742816161_881131956_o.jpg

Anul acesta la Pitești are loc a 39-a ediție a Simfoniei Lalelelor.

Evenimentul îmbracă orașul în straie de sărbătoare ca de fiecare dată, adună multă lume și atrage chiar și turiști. Lucru benefic și destul de rar pentru Pitești.

Dar parcă, de data asta, am rămas puțin mâhnită. Când spui Simfonia Lalelelor te aștepți la un dans al florilor, la aranjamente care mai de care mai reușite și mai pompoase, eventual, la care cu flori, nu știu… la ceva spectaculos.

Nu a fost chiar așa. Comercianți mulți și pestriți. Ok, să zicem că asta face parte din “tradiția” românului. Unde-i lume, e loc de făcut bănuți. Dar să vinzi cruciulțe de “argint”, inimi de pluș și ursuleți cu “I love you” nu prea îmi place. Carele, care trebuiau să fie cu flori multicolore, erau umplute de câțiva iepurași, creați cam grobian pe cadre metalice. Kitschy… dar lumea se fotografia cu ele. Poate sunt eu prea pretențioasă?!

Una peste alta, aglomerație mare moncher. Dar doar pe stradă… și la mici (daaa, erau multe terase cu mici și bere). Acolo unde efectiv se celebrează Simfonia Lalelelor, adica la Casa Cărții, pentru cunoscători, unde își expun florăriile și instituțiile participante “lucrările”, bătea vântul. Lumea se îngrămădea la standurile celor de la Practiker, Auchan, Brico ”nu mai știu care”, adică tot la ei, la cei pe care îi văd de câte ori se duc la cumpărături. E drept că ei împărțeau baloane și reduceri “senzaționale”. Rolling eyes.

Eu mi-am cumpărat de la un producător get-beget o lavandă și un busuioc. Răbdător, nenică mi-a explicat cum să le ud, când să le schimb pământul și cum să le mut în alt ghiveci, aaa, și mi-a arătat cum trebuie să ating puțin frunzele lavandei ca să-i simți mirosul cu adevărat. Lucruri utile. În rest, numai de bine. Salutări de la Pitești.

DSC_0162.JPG

C’est moi, Alina! 🙂

6 gânduri despre „Simfonia Lalelelor

Lasă un răspuns

