Năsucul la control

DSC_0075.JPG

E vremea guturaiului! 😦 Hei, vreme, hotărăște-te, când ploaie, când vânt, când soare, ne-am cam săturat!

Miorlăilă Jr., Văicărilă Senior și She Sclifo fiecare pe nota lui și în legea lui. Cum să te mai înțelegi? 😀

Dar am descoperit de curând secretul anti-mucus :D.

La insistențele pediatrei, ne-am achiziționat un aparat de aerosoli. Ne-a recomandat cumva cu literă de lege să facem repede rost de unul pentru că ne pândesc vremuri mucioase, iar cu apa de mare și pompița n-o să mai facem față. Și câtă dreptate a avut!

Am mers pe varianta unui nebulizator cu ultrasunete pentru că acesta poate transforma dozele de tratament (noi am folosit 2,5 ml. Respisun seara, înainte de culcare) în particule foarte, foarte fine, de aproximativ 5 microni, fiind foarte ușor de inhalat.

Norișorii (suspensia gazoasă) l-au ajutat vizibil pe bebe:

  1. să-și relaxeze mușchii căilor respiratorii;
  2. să i se fluidizeze flora nazală;
  3. să sufle năsucul mai ușor;
  4. să elimine toate secrețiile prin tuse;
  5. să aibă parte de o mai bună oxigenare a plămâilor.

Alte avantaje:

  1. efect eficace incontestabil;
  2. poate fi folosit și în somn (silențios);
  3. scap de wrestling cu piticul când se apropie ora administrării medicamentelor clasice.

De curiozitate, l-am folosit și noi. Dimineață am rămas uimiți. Adică mă așteptam să-și facă efectul după vreo 2-3 zile, dar eram ca noi. Pe bune! E o investiție bună și sincer, cred că nu ar fi trebuit să ne lipsească. În plus, aparatul este ușor, portabil și se curăță numaidecât. Aici găsești aparatul ales de noi care a răspuns tuturor cerințelor (a avut și o mască pentru adulți, o piesă de gură).

DSC_0070.JPG

Cu toate astea, eu sper să nu-l folosim prea des, să ne bucurăm de aerosolii naturali.

C’est moi, Alina! 🙂

2 gânduri despre „Năsucul la control

Lasă un răspuns

