Marți am fost la tenis

13035499_804464519653950_1187605999_o.jpg

L-am luat pe Luca în brațe și împreună cu hubby am fost la BRD Open București. Știam că n-o să stea bebe foarte mult, dar parcă îmi părea rău să nu prind și eu nici măcar o zi la ultima ediție a turneului.

Ultima! 😦 Trist că e ultima. Chiar îmi pare rău! An de an am mers cu entuziasm și am savurat întâlnirea cu unii dintre cei mai buni jucători din circuit. Am poze și autografe cu Monfils, Dimitrov, Simon, dar și cu ai noștri: Tecău, Mergea, Copil.

Păcat. De atmosferă… una boemă… lume bună, nu neapărat multă, dar pasionată și fericită. Ieri stăteam în tribună la meciul lui Verdasco (Machoman-ul circuitului 😉 ) și erau câteva doamne cochete care își dădeau ghionturi la fiecare zâmbet al ibericului. Știau “nebunaticele” tot despre el: vârstă, înălțime, greutate… fane înfocate. Doamne cu pălărie. 😀

În fine. Anul acesta arena centrală nu a avut aviz ISU și vezi Doamne s-a supărat monsieur Țiriac și a vândut licența turneului. Eu zic că s-a grăbit. Nu s-a gândit la bucuria spectatorului, la inocența copiilor care alergau la propriu după un autograf sau o fotografie cu idolii lor. Copii tenismeni și ei. Mici, dar de viitor. Ei se hrănesc cu aceste momente. Întâlnirea cu idolii lor le alimentează speranța că într-o zi și ei vor fi pe acel teren, în prim-plan.

Asta e. Să sperăm că vor veni și vremuri mai bune.

Anyway, mi-a plăcut ziua noastră. Am mâncat tagliatelle gătite de chef Scărlătescu (ăla de la Masterchef), am aplaudat cu Luca la fiecare lovitură câștigătoare, am luat autografe de la Mergea și Tecău, am făcut poză cu Verdasco… zi faină de tot!

DSC_0068.JPG

DSC_1104.JPG

C’est moi, Alina! 🙂

4 gânduri despre „Marți am fost la tenis

Lasă un răspuns

