Bucurie.

De când încerc să ofer lecții prețioase despre cum se ține un creion colorat în mânuță, m-am apucat și eu de colorat. 😀 And I’m actually enjoying myself! Și tot mâzgălind eu în agendă, aseară m-am lăsat purtată de val și am creionat câteva episoade din povestea noastră (să nu râzi de frizura lui 😀 ).

12922436_793025650797837_1890923569_o.jpg

12941194_793025640797838_1312252579_o.jpg

Hai că arătăm fericiți, nu? Se vede cu ochiul liber că suntem happy happy joy joy (ca în cântecelul ăla stupiduț cu Ren și Stimpy, dacă mai știi 😀 ) Sper să ne însoțească mereu norocul ăsta!

Și pentru că zilele astea descoperim și arta fotografiatului, programăm pe cât de des mini-ședințe foto în cadrul plimbărilor noastre. Muza noastră este întotdeauna prezentă la datorie și nu face decât să ne provoace continuu, râde neîncetat și ne binedispune într-o după-amiază cât pentru o săptămână. Iată dovada!

DSC_3179.JPG

Asta înseamnă oameni fericiți! No filters! 😉

Și pentru că am înscris fotografia în concursul “Foto-fericire” organizat de platforma celor de la Komunomo, mă gândeam că poate te tentează și pe tine. Sunt sigură că ai o fotografie pe acolo pe undeva care să respecte tema Happy people, cred că ai înțeles asta deja.

Poate îți fac cu ochiul și premiile oferite de F64: premiul I – un voucher pentru F64 în valoare de 1000 euro, premiul II – un voucher pentru F64 în valoare de 700 euro, iar premiul III – un voucher pentru F64 în valoare de 300 euro.

Dacă totuși nu dai peste ceva care să urmărească regulile concursului, aruncă-ți o privire peste fotografiile înscrise și votează. Vor fi acordate și 4 premii suplimentare persoanelor care își vor exprima emoțiile vizavi de foto vizionate.

Eu zic că e o provocare care îmbină utilul cu plăcutul! Hai să vedem câte emoții generează postarea ta! Succes!

C’est moi, Alina! 🙂

12 gânduri despre „Bucurie.

  1. Ce veselie e pe el ^_^
    Frumoase si desenele tale. Eu chiar ma gandeam, intr-o zi in care coloram cu o nepotica, ce e de facut pentru a-i obisnui pe copii sa mazgaleasca mai mult in chenar si mai putin in afara lui. Ceva sfaturi la partea asta? Sau nici tu n-ai descoperit secretul aici?

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cum sa nu fii fericita cand ai langa tine tot ce iubesti? Familia este cea mai importanta, iar piticul nu cred ca te lasa vreodata sa fii suparata, chiar si atunci cand viata ti se pare gri si nu roz. Va doresc sa fiti mereu la fel de happy hapy happy ca acum! ❤
    Pupici

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

