Mai cu moț, mai fără moț

DSC_0136.JPG

Luca a împlinit 1 an. Petrecere, tortuleț, voie bună. Ce să mai, ne-am făcut mari! Next “challenge”: tăierea moțului! Da, da, o să-i tăiem ciufulețul! 😀

Nu știu eu exact ce reprezintă, dar am înțeles că așa se obișnuiește, știi tu, “Așa e bine!”. 😉

Se aleg câteva obiecte, neapărat cu însemnătate, dintre care Piticul va alege ce-i face cu ochiul. Și cică-i marchează viața. Mă rog. Eu am ales pixul, mi-a zis mama. Ce-i drept, și-acum scriu frumos, nu că m-aș lăuda. În fine…

Pentru Luca am pus deoparte câteva chestii pe care nu le-a văzut vreodată. Să nu existe vreun “favorit”.

  • o minge de fotbal, una de baschet și una de tenis pentru eventuale veleități sportive – n-o să avem niciun Messi, LeBron James sau Djokovic, dar asta e;
  • un avion cu motor, de mici dimensiuni, să-l facă mama aviator – dar dacă nu l-a vrut, ce să-i fac;
  • o pușculiță colorată, să plouă cu bani – dar banii n-aduc fericirea;
  • o acuarelă – total neinteresant :)) ;
  • un carnețel de călătorii – pe care îl vom folosi noi la întreținere, dacă el nu l-a vrut.

Obiecte mici, mari, colorate, dar ce i-a atras atenția micului Luca a fost… tananananam… o papiotă… roșie!

E de bine! Viață lungă, cu noroc și un viitor job la atelierul lui Marc Jacobs.

C’est moi, Alina! 🙂

25 de gânduri despre „Mai cu moț, mai fără moț

  1. La multi ani! Sa creasca mare, sanatos, frumos si sa aiba viata plina de bucurii si zile bune!
    Eu nu am fost de acord cu taiatul motului…dar…vorba ta…”asa e bine”. Ca sa impac bunicii, nasii si pe restul populatiei, am facut-o si pe asta. Maria a ales margelele 😉 , cheia de la masina, si foarfeca. Ce o insemna, Dumnezeu stie!
    Si eu am ales stiloul la vremea mea…si eu scriu frumos…dar sincer, cred ca asta tine de alte chestii. Numai eu stiu cat m-au tocat ai mei la cap cu scrisul…si cum zburau foile din caiet daca literele nu aveau aceeasi inaltime…dar..traditia e traditie…trebuie respectata, zic! :*

    Apreciat de 1 persoană

  2. Taierea motului este un fel de „obicei preferat” pentru mine 😀 Sunt super curioasa ce aleg copiii de pe tava cu diverse obiecte. La multi ani lui Luca! Si multa sanatate si inspiratie (pentru niste creatii pentru case de moda cat mai infloritoare)! Cheers!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

