“Dă-mi răgaz să cânt un cântecel”

Copiii văduvului și iepurele, vulpea, lupul și ursul – P. Ispirescu

0a2866b9fa751858e53cc5c658b7dad3.jpg

Sursă foto: Pinterest

Two catnaps a day, keep the whaa-whaa away!

Buziță, căscat… wait for it… whaaa!

După 2-3 ore de joacă, inevitabil, bebe Luca obosește! Nap time!

“Strălucești micuță stea, dar ce ești nu pot afla”… cam așa începe ritualul somnicului de frumusețe. 😀 Playlistul este totuși destul de variat, avem și cântecele în limba engleză… sunt înarmată cum se cuvine! Și când spun lullabies, mă refer la Pupupu-pupupu aka. “În căsuța din pădure” ori Hiss-hiss-hiss aka. “The wheels on the bus” (sau mai rar, “Roțile de autobuz se învârtesc”).

Neapărat cânt și Deux-deux aka. “Five little ducks” (și e deux și nu deu pentru că vreau să cred că puiul meu are veleități lingvistice). Iar dacă moș Ene întârzie să apară, nu e rost să scap cu una, cu două, continui, pe șoptite, cu “Elefantul Cici”, “No monsters”, și după caz “O rățușcă stă pe lac”.

Deși sunt sigură că de acum pleopele grele se vor închise, ambiția fanului meu înfocat este încântătoare. Concertul meu se încheie cu bis Pupupu-pupupu, de data asta, aproape murmurat.

Zile și zile! Apelez câteodată, pentru inspirație, (cum altfel) și la prietenașul nostru Youtube, iar cântecelele de grădiniță răsună necontenit vreo câteva minute până se hotărăște my sleepless friend că, de fapt, ar fi bune vreo două ore de nani.

E o aventură! Dar tare îmi place și mie să mă aud fredonând. Până o să se dumirească el că nu prea am eu cine știe ce voce, voi fi vedeta viselor lui.

Voi ce cântece îngânați micuților?

C’est moi, Alina, une chanteuse! 🙂

3 gânduri despre „“Dă-mi răgaz să cânt un cântecel”

Lasă un răspuns

