Năzuiesc

DSC_3068.JPG

Urmăresc pagina de facebook a Alyssei Milano și dau peste postarea asta:

#OneDayIWill live in a world where mommies can breastfeed their babies anywhere.

O urmăresc pe Alyssa Milano pentru că e o supermămică dedicată meseriei de mămică cu tot ce vine la pachet (breastfeeding!), cu toate că e movie star și are un program încărcat. Aaa, și îmi place mult calmul ei și frumusețea cu care și-a crescut puișorii, ori pe dealul Hollywoodian parcă mai rar actrițe de felul ăsta (just a thought).

So, #OneDayIWill aspiration. It got me thinking… M-am deșteptat cu gândul că am un milion de lucruri de făcut astăzi, dar pe vremea asta posacă, nu mă împinge decât un aer leneș, apoi citesc dorința Alyssei, iar în mintea mea încolțește un gând timid, dar din ce în ce mai sâcâitor, mai insistent… cel puțin azi nu o să-mi dea pace.

I will see my son grow…şi va crește frumos, un bărbat independent, altruist, corect, de încredere și înțelept.

Voi fii cea care învață ceva nou și interesant de la el.

Voi merge țanțoșă pe stradă cu gândul că eu sunt cea a adus pe lume acel suflet blând și inteligent care a contribuit cu 0,000001% la mai binele lumii în care ne învârtim.

#OneDayIWill let the weak say I’m a strong mama!

C’est moi, Alina! 🙂

5 gânduri despre „Năzuiesc

Lasă un răspuns

