Ne potrivim, nu?

DSC_3073.JPG

De ce să-i dau drumul mămicii mele?! Nu simt eu că ea e topită când mă ține de mânuțe sau când mă îndrumă pe unde să calc. Iar eu dacă stau să mă gândesc, nu cred că sunt pregătit să fiu lipsit de aplauze și felicitări pentru izbânzile mele bebelușești când depășesc pe cineva cu viteza mea supersonică sau când mă aplec netemut după câte o frunză fără sprijin, fără ajutor.

Tu nu știi, dar eu sunt, de fapt, un mic supererou, pot să stau în picioare câteva secunde bune, reușesc să fac câțiva pași până la cutia cu jucării, mă dau singur jos de pe pat de ceva vreme, mi-aș pune și papuceii de mers afară tot singurel, dar aș da de bănuit.

My way, the fun way! (pentru că în curând o să vorbesc ca mami :D) Dar sunt încă mic, îmi permit să mă alint. 😛

C’est moi, le bébé de ma maman! 🙂

5 gânduri despre „Ne potrivim, nu?

Lasă un răspuns

