C’est moi, Alina, mai nou, novela lover! :)

3309696e9d02074f355c0c25024d7e91.jpg

Cum, nu-l știi?! Nu ai auzit de Jane the Virgin?!

Lasă-mă să-ți povestesc câteva ceva, cine știe, s-ar putea să-ți placă. 🙂

Bun, începe cam așa… “Ooh, come on, don’t ruin it for me!”

În regulă, atunci ce zici dacă descriu serialul în câteva cuvinte? Cum sună? Passion. Deception. Corruption. Insemination. … Pe bune? Atât de multă intrigă? Nu cred!

De ce să nu crezi, nu ți-am spus că e aproape o telenovelă, nu e scrisă după rețeta clasică, dar se învârte pe acolo. 😀

Jane – Alina, 1 – 0. Promițător… dacă am descoperit că are câteva premii (bunicele, is the least I can say), am zis, ok, nu e chiar de lepădat după primul episod: am dat peste un Glob de Aur :O (Best Performance by an Actress in a Televison Series – Comedy or Musical), un premiu AFI (TV Program of the Year), un premiu People’s Choice (Favorite New TV Comedy).

Jane – Alina, 2 – 0. Deja mă simt impresionată… fan seriale tv cu narator, ori “capitolele” sunt narate de o voce autentică, care empatizează cu personajele, și al cărei talent mai e recunoscut și prin acordarea premiului pentru Oustanding Narration – TV or film, best voiceover la Voice Arts Award.

Jane – Alina, 3 – 0. Cucerită… dacă tot nu am stare și scormonesc internetul, ce găsesc “…adorably sweet and funny…”; “addictive”; “Whimsical…”, recenzii bune, deah, ale unor ziare de prestigiu.

Și am început să-l urmăresc, cu punctualitate, și să mă regăsesc într-o mie de faze (spoiler alert): de la cât de clueless a fost Jane la început cu gogoșica de Mateo, la cum nu s-a lăsat bătută până nu l-a alăptat până pe la 6 luni, la cât de des empatizează ea cu cei din jur, la cât de directă e în orice situație indiferent de poziția celui cu care vorbește, la determinarea ei de a scrie, de a învăța să scrie mai bine… și mă opresc aici.

Ce spui, will you join the novela club with me? 😀

Sursă foto: Pinterest

a6526bb67377306e35c682a4800503e9.jpg

Lasă un răspuns

