Who Knows Me Better?

6726.jpg

Anul ăsta am vrut să fiu puțin surprinsă… în ceilalți ani, am cam hotărât că nu e cazul să sărbătorim în vreun fel ce e al nostru. ❤ Am considerat că e superfluu ca într-o zi prestabilită să vrei, să-ți propui să fii mai drăgăstos ca de obicei.

Anul ăsta nu știu ce-mi veni?! Dah, maybe ’cause I’m a girl! 😉 Nu mă înțelege greșit, nu hint-uiesc, nu fac cu ochiul, nu mă trezesc amintindu-i de vreun parfum anume. Cine știe cum a vibrat inimioara mea, iar a lui a simțit că poate mi-ar fi drag să primesc totuși ceva, orice…

So, my heart reached out to him somehow, cum se întâmplă de multe ori. Iar surpriza au fost patru. 😀 Una după alta, out of nowhere, au început să apară the goodies. 🙂 Imagine my heartbeat! M-a pupăcit bine Dragobete al meu!

C’est moi, Alina, une fille amoureuse! 🙂

Sursă foto: Pinterest

6751.jpg

7 gânduri despre „Who Knows Me Better?

Lasă un răspuns

