From One Big Heart to Another

Just now: I fancy Christmas carols! … dacă tot a dat prima ninsoare…

În familiuţa noastră, pe la sfârşitul lunii noiembrie, încep pregătirile de sărbători. Reamenajăm puţin, facem loc bradului, pe care îl împodobim în ziua de 22, ne apucăm de lucru manual, decorăm… şi purcedem la drum, în căutare de cadouri potrivite pentru toată lumea.

Începem devreme, ştiu, dar şi shoppingul făcut în tihnă este, după cum se spune, cheia “marilor” cadouri. 😀

De pildă, acum vreo două zile, când hubby era prin Bucureşti, l-am rugat să treacă pe la Douglas, unde se găseşte o loţiune parfumată pe care o folosesc de ceva timp încoace. În fine, pe drum, la întoarcere, mi-a povestit că a aflat de campania de strângere de fonduri a celor de la Douglas. Iscusit denumită Beauty of Giving, campania îşi propune să doneze suma de 10 lei din vânzarea fiecărei palete de machiaj Like asociaţiei Little People. E un demers nobil care a început să inspire pe mulţi. Campania se desfăşoară în perioada 23 noiembrie-20 decembrie şi cred că putem să ne mobilizăm să-i ajutăm pe aceşti copii. Ia ghici! Am primit cadou şi paleta! M-a emoţionat entuziasmul lui ❤ .

E frumos să ne răsfăţăm, dar să mai ţinem cont şi de ceilalţi, de altfel, perioada asta oricum parcă scoate ce e mai bun din noi.

În încheiere, am doar 2 reguli să-ţi mai spun 🙂 . Să ştii că noi nu ne abatem de la ele, sunt literă de lege:

#1. no hints! În felul ăsta învăţăm să facem din surpriză chiar o surpriză!

Cum să mă lipsesc eu de bucuria, de mulţumirea de a-ţi vedea chipul senin când rupi cu nerăbdare ambalajele cadourilor?!

#2. regula corelativă: no sneak peaks! Nu scotocim prin casă cum făceam când eram copii.

Dacă tot aşteptăm să fim surprinşi, păi hai să ne lăsăm surprinşi. Let Santa do his job!;

Şi tot scriind aici pentru post, simt nişte furnicături în degete, aş vrea să postez pe Facebook… feeling anxious … the pre-holiday buzz!

C’est moi, Alina! 🙂

Sursă foto: Pinterest

4 gânduri despre „From One Big Heart to Another

  1. Îmi face și mie cu ochiul paleta, dar am deja atâtea farduri pe acasă, pe care nu le folosesc prea des. Cat despre sărbători… Deja mă uit la filmele de Crăciun de pe Diva ☺. Oricine, orice ar spune, mie îmi place luna decembrie de mor. Mai avem puțin și ne vom petrece primul Crăciun cu Matei 💖

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

