Tort cu morcovi

Collage 2015-10-07 14_25_08

Pe my fun to do list pentru luna octombrie se numără și vreo două-trei rețete de prăjituri, să zicem puțin solicitante față de ce am încercat până acum. Azi, am ales un tort cu morcovi. Sunt mândră de ce a ieșit! Sunt și mai mândră că l-am pregătit cu hubby, care a fost fericitul câștigător al primei felii, pentru că a ghicit 10 din cele 13 ingredinte ale blatului. ❤

So, blatul se compune din ingredientele de mai jos adăugate în ordinea ilustrată:

IMG-20151007-WA0002

  1. 300 ml. mere pasate, pe care le-am frecat cu 270 gr. zahăr și 10 gr. zahăr vanilat de Bourbon;
  2. 3 ouă bătute cu mixerul timp de 8 minute până și-au dublat volumul;
  3. ingredientele uscate: 300 gr. făină cernută amestecată cu o linguriță praf de copt, o linguriță și jumătate de bicarbonat de sodiu, o linguriță și jumătate de scorțișoară, jumătate de linguriță de nucșoară și jumătate de linguriță de sare;
  4. 350 gr. de morcov vedetă ras micuț;
  5. 200 gr. ananas pasat;
  6. un strop de esență de migdale;
  7. opțional: un pumn de nuci sau alune prăjite și mărunțite.

Cuptorul i-a ținut de cald vreo 40 de minute la 180 grade. Să nu uiți de testul scobitorii! Timp de repaos, în jur de 30 minute, apoi l-am tăiat pe jumătate, și ce să mai, hai să facem și cremă “decadentă” (descrierea din rețeta originală)! Pentru asta a fost nevoie de muuultă dibăcie din partea celui mai  willing hubby:

  1. a frecat 70 gr. de unt cu 50 gr. zahăr pudră;
  2. a amestecat 250 gr. de mascarpone cu 50 gr. de zahăr;
  3. a bătut 200 gr. de frișcă lichidă.

Cele trei creme n-au mers decât împreună și apoi între jumătățile de blat. Am păstrat puțin și pentru decor, peste care am presărat fulgi de migdale, dar ulterior, mi-a venit idea de jelly beans sub forma unor morcovei. 😀

C’est moi, Alina! 🙂

Un gând despre „Tort cu morcovi

Lasă un răspuns

