Patch Away :D

IMAG1976

IMAG1973

Croitorașul cel viteaz la datorie!

Cred că Patchy Picnic se vor numi de acum Mama’s Patchy. 😀 Au fost la mare căutare, și nu neapărat pentru picnicuri,  cât pentru nevoile infinite de depozitare ale mămicilor. Dacă am făcut proba și le-am asigurat că încap lejer în coșulețul oricărui cărucior, la îndemână în caz de “accidente”, au fost pe cât de entuziasmate de design-ul original, pe atât de încântate de utilitatea și accesibilitatea lor.

M-am gândit că nu le-ar strica un mic upgrade, în sensul în care am mărit puțin dimensiunile, am adăugat niște buzunare interioare, un patch ici, un patch colo, și le-am transformat în niște super gentuțe pentru mămici hărnicuțe unde poți arunca orice, de la șervețele umede, aleze de schimbat, scutecele, câteva produse de îngrijire, la vreo două-trei schimburi de onesies.

Pentru fetițe am folosit materiale frumos colorate, nelipsitul roz sau lila, fundițe, dantelă, iar pentru băieței am ales năsturași sub forma unor animăluțe vesel colorate sau diferite aplicații. M-am jucat cu tipurile de cusături, am dat textură bumbacului clasic, am vătuit totul, iar produsul final a fost pe placul clientelor mele. 🙂

Mă gândesc acum să le modific tortițele, să le fac mai lungi, pentru a putea fi purtate și pe umăr pentru ocaziile în care ieșim cu piticii la plimbare fără cărucior. Slavă Domnului că idei am, they just keep popping into my head! 😀 Să vedem cu ce vă mai surprind…

P.S. Următorul articol va fi un how it’s made. Sewer’s promise! 😉

C’est moi, Alina! 🙂

3 gânduri despre „Patch Away :D

Lasă un răspuns

