Growing Up – Chapter III

IMG-20150828-WA0000

  • O doamnă simpatică, în parc: Ce drăguț e micuțul dumneavoastră? Cât are?
  • The proud mama: Încă puțin și mâncăm tort de 6 luni.
  • Doamna simpatică din parc: Am crezut că e mai mare… e durduliu, pungașul!
  • Mămica, și mai mândră: Daa, cântărește nu mai puțin de 8,5 kg și 72 cm…

A cincea lună: în fine, și-a descoperit, cu adevărat, mânuțele și picioarele, iar pentru mine e un deliciu să stau să-l privesc. Ghemotocea nu face altceva decât să se joace cu ele! Cireașa de pe tort e figura lui nedumerită când îi pun șosetuțe și pare să nu înțeleagă pe unde i-au dispărut degețelele. Priceless!

Tries: Se împinge în mânuțe și în genunchi, dar capu-i greu și asta cu de-a bușilea nu-i iese. Bebe Luca: “For now…muhahaha! Stați așa, nu vă bucurați voi prea mult, că văd eu cine râde la urmă când o să vă fugăresc pe aici pe toți!”

Started: se rostogolește, face tumbe, se târâște pe burtică până ajunge la ce-și dorește el, și e cam greu să-l abați de la agenda lui. 😀

Loves: ar trebui să-i zicem Bubbles, toată ziua face balonașe, e așa haios, iar dacă nu face asta, vorbește în bebeniana lui simpatică. Cu jucăriile se înțelege de minune, acum le ține bine, bine în mânuțe…nu le mai dă drumul cu una, cu două. Telecomenzile și telefoanele, în schimb, sunt de-a dreptul fascinante! Oricât am încerca noi să le pitim pe sub perne, păturici, el nu le scapă vreodată din ochi.

Dislike: să stea prea mult într-un singur loc.

A șasea lună: e loc de câte un first în fiecare lună… din categoria started, prima încercare o considerăm first something, so…mănâncă puțin țiți, se oprește, se uită așa dulce în ochii mei (aș vrea să cred că spune: “Ce bine și călduț e la tine mami!”), apoi cu gurița lui de peștișor înfometat, se înghesuie la loc. Până acum nu se oprea, mânca pe săturate, obosind, și apoi adormea. Acum, pișicherul meu are timp să mă privească luuung, să mă și mângâie, adesea. ❤

Tries: încă nu stă perfect în funduleț, așa că facem tot felul de exerciții de mobilitate, poate, poate, dar nu e panică baby, toate la timpul lor.

Likes: câte un somnic de vreo 2-3 ore, dar…

Dislikes: bad dreams! Se trezesşte cu o buziţă, care e numaidecât alinată cu a big hug şi ţiţiii!

Loves: să fie Bam Bam! Lovește cu picioarele pătuțul, ceva de speriat. 😀 Bănuim că așa se asigură că îl auzim şi nu uităm de el… și ce credeți, chiar îl auzim, mai ales dimineața, când ne dă de știre că nu mai are somn.

Hates: nu înțeleg de ce, dar nu-i mai place să fie îmbrăcat. Când ajungem la mânecuțe, începe show-ul! Noroc că am învățat să mă mișc foarte repede, să mai atenuăm din gălăgie.

Peste câteva zile o să începem un nou capitol: diversificarea! Dacă ar trebui să am emoții, ei bine, nu am! Sunt optimistă, știu! L-am văzut molfăind toate jucăriile, de fapt, cam tot ce apucă duce la guriță, nu-mi rămâne decât să sper că această curiozitate nu poate fi decât constructivă.

C’est moi, Alina! 🙂

4 gânduri despre „Growing Up – Chapter III

  1. te-ai gândit să păstrezi jurnalul ăsta şi, eventual în format printat, să îl primească atunci când va împlini 18 ani, de exemplu? eu am primit pe lângă altele, primul meu caiet din clasa 1. Şi a fost cel mai de preţ dar primit atunci. Scrii atât de frumos şi dulce încât ar fi păcat să se piardă în timp…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

