Liebster Award Nomination

lba

Mulțumesc O mamă curioasă pentru nominalizare, ce gest frumos, nici eu nu știam de existența acestui premiu 🙂

Am înțeles că prin intermediul Liebster Award – discover new blogs ai ocazia să cunoști bloggeri începători, pasionați de scris, de citit, care înviorează blogosfera cu ideile lor inedite. So, eu una accept premiul și vă provoc și pe voi!

Rules:

  • multumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  • răspunde la toate întrebările primite;
  • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  • formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
  • nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.

Mi-a plăcut să răspund întrebărilor adresate de Mami curioasă:

1. Completează: „Dacă…aș avea o trotinetă, aș învăța să o folosesc, for my son’ s sake.”

2. De ce blogging? … De ce nu…știu că și răspunsul meu e un clișeu, dar asta e. 😀

3. Ce așteptări ai de la blogul tău pe termen scurt/lung?… Eu chiar sunt sinceră când îți spun că nu am așteptări deocamdată, am crezut că o să fiu mai promptă cu postările, dar se pare că being a mom îmi ocupă destul de mult timp.

4. Ce lipsește blogului tău/al meu? … Sunt modestă oare dacă spun că blogului meu nu-i lipsește ceva, poate mai multe postări :D, în rest, sunt mândră de cum arată, de tonul articolele mele și în fine, de ceea ce vreau să comunic pe această cale.

5. Cine/ce te inspiră? … Cotidianul…

6. Ce carte îmi recomanzi? … E ușor, “Căutându-o pe Alaska” – John Green.

7. Dacă fericirea ar fi o monedă de schimb, cât de bogat ai fi? … Destul de bogată, am o căsuță cochetă, o mogâldeață de copil frumos, un soț cu ochii verzi care mă iubește necondiționat.

8. Ce ți-ai dori să faci și nu ai făcut până acum? … Rafting, dar plănuim să revedem Bucovina la anul, so râul Bistrița o să fie my teacher, my mentor. 😀

9. Ce înseamnă pentru tine sarea & piperul în materie de blogging? … Să fii tu, să nu încerci să-ți păcălești cititorii, doar pentru a părea mare și tare.

10. Împărtășește cea mai bună glumă auzită din ultimul timp? … Cocolino după o lună în Vaslui = Ted 😀 😀

11. Mâncarea preferată este… lasagna, I’m a Garfield, I know…

And now the nominees are:

1. Bogdan V.

2. Claudia

3. Fata vesela

4. Cafeaua de dimineață

5. Ruxandra Ioniță

6. Sweet & salty

7. Anna

8. Deea

9. The Beauty Behind Your Skin

10. Fragmente necugetate

11. Lumini, lumină

And the inquisitive questions:

  1. Cartea sau filmul?
  2. Nisipurile de Aur sau Mamaia?
  3. Un meci de fotbal sau un meci de tenis?
  4. Wolverine sau Captain America?
  5. Blogul Danei Rogoz sau al lui Tudor Chirilă?
  6. Desene animate dublate sau subtitrate?
  7. City-break sau all-inclusive?
  8. McDonald’s sau KFC?
  9. Merlot sau Chardonnay?
  10. Picnic sau grătar?
  11. Un blog sau o știre?

Succes, break a leg!

C’est moi, Alina! 🙂

14 gânduri despre „Liebster Award Nomination

  1. Abia acum am ajuns sa-ti citesc postarea asta si-mi pare rau ca n-am facut-o mai devreme, pentru ca e foooarte tare! 😀 Mi-a placut cum ai raspuns, iar intrebarile au fost foarte bune!
    Sa mai raspunzi si altor provocari asemanatoare! 😀
    Pupici ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

