Growing Up – Chapter II

Mai avem puțin și cântăm multe luni trăiască! Piticul meu de aproape 4 luni s-a făcut deja de 7,6 kg și 66 cm. :O Și iată ce-am mai descoperit eu la el:

A treia lună, ca orice lună, de până acum, a început cu un tortuleț pe care ne-am propus să scriem Happy X months + o poreclă cu grijă aleasă din borcanul cu porecle.

Started: să-i curgă băluțele și să-și mănânce pumnișorii…ooo, și e chiar amuzant, mai ales când gângurește în același timp. Inițial, am crezut că o face de foame sau că îi dă vreun dințișor, când, de fapt, lui pur și simplu îi plăcea gustul degețelelor lui. 😀

Loves: să vorbească, să vorbească și iar să vorbească (sunt convinsă că am un bebe precoce și mâine-poimâine o să spună primul lui cuvânt).

Hates: sughițul, dacă se prelungește enervant de mult. Remediu: o picătură de lămâie, urmată de cel mai mulțumitor zâmbet din lume.

A patra lună: se vede că e în creștere, se dolofănește pe zi ce trece, dar cu toate astea, simt că îl pot ține mai bine în brațe, fără frică, își ține și căpușorul destul de bine, plus că e un lipicios, se pliază pe oricine îl ia în brațe.

Tried: să-și țină singur biberonul, să stea pe burtică și în funduleț. În aceeași lună l-am descoperit reușind să se răsucească singur…câtă fericire în omulețul meu drag. N-aș fi crezut că bebelușii se pot bucura așa candid și mai mult, pot fi atât de ambițioși.

Started: să dea din picioare la băiță. Și pentru că s-a îngreunat, combo-ul ăsta îmi cam dă bătăi de cap și sfârșim băițele cu multe băltoace pe lângă noi. 😀

Pe lângă gângurelile care s-au înmulțit și parcă variază de la o zi la alta, acum cântă, și cântă bine, ca o vrăbiuță, dimineața, în special.

Loves: să râdă cu chicote când tati vine acasă sau îl ia la o porție de joacă. Aaa, și să nu uit, îi place să fie masat pe fețișoară, se strâmbă și scoate tot felul de sunete nostime.

Pumnișorii ca pumnișori, dar ce își iubește el viermișorii ăia mici de la picioare, de care se ține încontinuu, într-o poziție zen, ca de yoga. 😀

Hates: să stea singurel în pătuț când noi servim micul-dejun. Remediu: îl luăm cu noi la masă în scoică și în loc de radio, ne încântă el cu cele mai gingașe acorduri.

C’est moi, Alina! 🙂

6 gânduri despre „Growing Up – Chapter II

Lasă un răspuns

