Introducing I Am Patchy

Mică pitică fiind îmi plăcea la nebunie să bucățesc materiale și să confecționez tot felul de rochițe pentru păpușelele mele. Mi-aduc aminte cum mergeam cu prietena mea cea mai bună la o croitoreasă din cartier și ne tot rugam de ea să adune pentru noi rămășite de pânzeturi de care se putea lipsi. Apoi, aproape că alergam spre casă să vedem ce goodies am primit. Le înșiram la ea sau la mine în balcon pentru ca timp de vreo trei, patru ore să nu putem fi dezlipite de noile noastre creații. Ce vremuri?! Ți-aduci aminte N.?

Buun, deci atracția mea pentru “croitoreală” goes way back!

Încurajată, la modul “Hai baby, știu că îți place, you know you want it!”, am cumpărat o mașină de cusut, pe care de mult o ochisem, și vreo două manuale cu basic information despre croitorie. Măi, și vreo câteva zile nu m-am lăsat până nu am întors cărțile alea pe toate părțile și nu m-am simțit eu sigură că am pătruns, cât de cât, taina acestui meșteșug.

Next level: order, order, order! Am comandat multe materiale textile, accesorii de cusut, năsturași, fundițe, aplicații, și altele, o nebunie, eram on fire. Pins and needles all over my body! (pun intented :D) That’s the feeling!

Păi da, furnicături, și sentimentul nu m-a părăsit nici în momentele creative, reflective. Idei peste idei, proiecte, planuri, îmi vuia capul, dar simțeam că totul e constructiv și că nevoia mea de a crea ceva începea să prindă indiscutabil contur.

Am meșterit eu de câteva ori la mașinuță, iar rezultatul e unul de care mă mândresc. So, de la stânga la dreapta, le prezint pe Patchy Buttons, Patchy Cross și Patchy Picnic. Prima a părăsit deja atelierul meu :), pe cea din mijloc o voi face cadou nașicii mele mici, iar cea din dreapta îmi va folosi mult la picnicuri.

SAM_3819

Aaa și se pare că stilul patchwork mă definește. Abia aștept să vă arăt următoarea patchy bag.

C’est moi, Alina, croitorașul cel viteaz! 🙂

6 gânduri despre „Introducing I Am Patchy

  1. Copil fiind, jocul asta ma prinsese si pe mine. Croitoreasa care-mi furniza mie peticele era bunica. Dupa ce ea n-a mai fost iar parintii nu mi-a inteles pasiunea, am dat iama in rochiile mamei. Abia dupa ce si le-a gasit bucatite a inteles ca e mai bine sa ma aprovizioneze din cand in cand cu cate o bucatica de stamba colorata…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

