Growning Up – Chapter I

It’s been two months. So far, so cute! Hai să-ți spun ce am învățat eu despre bebe…

Prima lună a debutat cu “înmatricularea” lui. Apoi, petrecere de “Welcome home happy baby!”, de altfel, prima lui petrecere, urmată seara, de prima băiță, primul masaj…Eei și dacă tot am început așa, zic să continuăm în aceeași notă. Au urmat prima plimbare în parc, prima arteziană pe mami și tati, primul tortuleț…evenimente, de care, firește, ne-am bucurat așa mult, îl descopeream și nu ne venea să credem că e, de fapt, doar un pui de om.

Și acum din seria likes, loves, hates, tried, started…

Loves: băița, să fie schimbat de scutecel, să asculte muzica difuzată pe Duck Tv.

Hates: being hungry…cred că e valabil pentru orice bebeluș 😀

A doua lună l-am creștinat și noi pe micuț, am închinat un pahar de șampanie, respectiv lapte în cinstea lui la prima dănțuială. Am avut parte de prima întrevedere cu blitzul camerei foto, prima sărbătoare petrecută în sânul familiei, urmată de prima vizită la nași. Dar first-ul care ne-a topit luna asta a fost primul “Aguuu” și primul zâmbet, care, în mod clar, ne-a fost adresat nouă (primele zâmbețele au fost de prea plin, după o masă copioasă sau de mulțumire, după un masaj viguros).

Started: a început să doarmă până la 7 ore/noapte, ceea ce ne bucură și pe noi nespus 😀 și să fie mai atent la noi sau la obiectele pe care i le arătăm.

Loves: să adoarmă pe sofa din living, să fie legănat în swing, să iasă la aer, să doarmă când e scos la aer, să fie gândilat pe tălpițe când îl schimbăm.

Hates: still, being hungry, la modul, dacă s-a făcut ora de masă, eu nu sunt dispus să mai aștept niciun minut în plus, nu, nu, nu!

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

