I Heart Budapest

Azi e joi. Nu e nici ziua mea, nici a lui hubby, nu e vreo zi marcată în calendar, dar totuşi vreau să sărbătoresc! De ce? Pentru că așa simt. Am poftă să ciocnim un pahar de șampanie și să mâncăm o prajitură bună…cu ciocolată!

Vreau să am un moment de liniște. Să mă uit la poze…să-mi amintesc…să visez puțin. Ne-am regăsit după trei ani, primul mesaj, primul telefon, first date (Brașov), second date (București), first kiss, vizite peste vizite, plimbăreli, proposal, meeting your parents, meeting my parents, cununie civilă, moving in together, wedding plans, căsătorie religioasă, honeymoon, căsuța noastră, primul bebe…am uitat ceva?! Nu cred! E perfect, e tabloul perfect! L-am creat împreună, în felul nostru! ❤

E încărcat de atâtea emoții! Am plâns, am râs, ne-am enervat, ne-am bucurat, dar când mă uit în spate, mi-e clar! Am crescut și ne-am maturizat împreună, ne-am învățat reciproc o mulțime de lucruri. Suntem mai mult decât soț si soție. Suntem cei mai buni prieteni. Soulmates!

Aș vrea să fiu puțin cheesy, să-ți dedic piesa Budapest – George Ezra.

“My hidden treasure chest…is you, you, and for you I’d leave it all!”

Cheeers! 🙂

Un gând despre „I Heart Budapest

Lasă un răspuns

