I’m Getting Back On Track

Mișcarea, de orice fel, este foarte importantă pentru mine. Ți-am povestit într-un articol trecut cum sarcina nu este un motiv sau o scuză pentru a sta degeaba. Eu am reușit să mă mișc pe ici pe colo, chiar și în ultimele două luni, mai ales că și vremea a ținut cât de cât cu mine. Mi-a prins foarte bine, am născut ușor și m-am refăcut destul de rapid.

Acum la nici două luni de la naștere, îl scoatem pe bebe la aer, în parc, și m-am decis că mi-ar prinde bine o repriză de alergare. Așa, mai în ritmul meu. 🙂

So, for my new endeavour I think I need the following:

#1. echipament nou, potrivit noilor mele dimensiuni (let’s not laugh about it);

#2. căști, să treacă mai repede timpul;

#3. aplicația Endomondo, care o să mă ajute să-mi fixez niște target-uri realiste;

#4. răbdare, pentru că știu că nu o să pot muta munții din loc din prima încercare;

#5. ambiție, pentru când mușchii mei “atrofiați” o să mă lase după vreo 500 metri;

#6. hubby, că doar trebuie să stea cineva și cu bebe.

Wish me luck people!

P.S. Ieri, am alergat 1,2 km.

C’est moi, Alina! 🙂

7 gânduri despre „I’m Getting Back On Track

Lasă un răspuns

