Operațiunea Blitz!

Din categoria “His first…”, azi o să povestesc puțin despre experiența primei ședințe foto cu bebe Molipceanu. 😀

Am zis așa, hai să împlinească 6 săptămâni și apoi îl creștinăm pe prunc. Dar pe lângă foto de la biserică, ne-am dorit să ne jucăm doar noi trei în fața camerei. Am făcut puțin brainstorming, ne-am notat superideile, am mai făcut niște research pe aplicaţia Pinterest, iar după ce ne-am înarmat, într-o mână, cu biberonul plin și în cealaltă, cu sfânta suzi, am demarat operațiunea Blitz!

L-am trezit încetișor din somnul lui de puișor, l-am surprins din câteva unghiuri comice când se făcea mic sau se întindea ca o plăcințică, apoi când a făcut ochișori ne-am jucat și ne-am mai jucat puțin, în timp ce fotograful a imortalizat cele mai deosebite și pline de emoții ipostaze ale familiuței noastre.

Ca orice prunc de vârsta lui, nu a avut răbdare suficient cât să bifăm tot ce ne-am propus. Ca să nu mai zic de câte pauze am tot luat, să ne pupăcim, să mai bem niște lăptic, să și moțăim puțin.

Și pentru că a fost frumos afară, am profitat și de razele plăcute ale soarelui. Ne-am plimbărit prin parcul plin de lalele și copaci timid înmuguriți. Ei, dar nu te gândi că bebe al nostru a rezistat prea mult. Deși a fost foarte atent la fotograf și la blitzul lui magic, calmul nu s-a numărat printre virtuțile lui bebe mic. Epuizat și înfometat cum era, a mai îndurat o pozică, două, apoi s-a lăsat cucerit de cel mai dulce somn. 😀

Au fost cadre peste cadre, gângureli peste gângureli, but in the end, we made it!

IMG_2126 IMG_2099 IMG_9298 IMG_9277 IMG_9426

C’est moi, Alina! 🙂

4 gânduri despre „Operațiunea Blitz!

Lasă un răspuns

