These Are My Momfessions!

Oare…

…cât de mare poate fi un bebe mic?

…voi simți de ce plânge?

…lăpticul meu va fi suficient de hrănitor?

…mă voi descurca la băiță?

…îl voi auzi noaptea când are nevoie de mine?

…voi mai avea timp pentru mine?

…voi mai avea timp pentru noi?

Recunosc că au fost câteva zile când nu mi-a fost foarte comod. Întrebări. Răspunsuri. Sfaturi. Pe cine să asculți mai întâi?! Dar mai cu o mămică, mai cu o bunică sau cu o nășică, mi-am dat seama what he needs. Am început să ne cunoaștem, să ne înțelegem, să ne simțim unul pe altul, cu alte cuvinte, am creat o legătură strânsă mămică-bebe.

Ne-am făcut un progrămel cu mâncărică, somnic și timp de răsfățuri: păpică din trei în trei ore, băiță seara, masat, pupăcit, gâdi-gâdi…Doamne ce ne mai place. 😀

Iar când îți vezi pruncul zâmbind de mulțumire ori oferindu-ți cele mai haioase fețici, uiți instant de oboseală sau de alte probleme.

IMAG1376   IMAG1377   IMAG1380

Sunt convinsă că pe viitor, vor apărea noi întrebări, noi provocări, cărora le vom face față, iar fiecare etapă din viața copilașului nostru va avea farmecul și misterele ei, dar deocamdată ne bucurăm cu drag de prezent.

C’est moi, Alina! 🙂

6 gânduri despre „These Are My Momfessions!

Lasă un răspuns

