Second Date

11 martie 2015. Same day, different hour.

După așa o primă impresie, nu e normal să ard de nerăbdare să te văd din nou?! Să te țin de mânuță, să te mângâi, să-ți șoptesc vorbe de alint, să te privesc cum te pregătești de nani (e 21:00 până la urmă, bedtime hour)…

Dar e prima dată când te iau în brațe…și ești așa mic și sighinaș. Mi-e frică să nu te frâng. Dar tu ai nevoie de mine, iar eu abia aștept să te ajut să crești mare și frumos! Vom fi perechea perfectă! Dar să nu-l uităm nici pe daddy! Și el este la fel de nerăbdător să te cunoască.

În sfârșit împreună! De când îmi doream să te cunosc, să văd eu cine mișcotește acolo în burtică! S-a așternut o liniște în suflețelul meu, o stare de mulțumire.

A fost neașteptat de comic să te privesc…ți-am studiat fiecare firicel de păr, genele, sprâncenele (așa finuțe și perfect așezate pe fețica ta rotundă), buzițele adunate într-un “ciupuleț”, butonul de năsuc cârn, urechiușele, Doamne urechiușele tale desăvârșite…My precious! My precious little son!

Proud mommy

Lasă un răspuns

