Sunt celebru, naște-mă de aici!

Singurul participant al emisiunii, regele burticii mele, nu vrea să iasă cu niciun preț. Ciocănește seară de seară, dar portița nu îndrăznește să o deschidă. Și cine l-ar învinovăți?! It’s a jungle out there!

Îi cântă mami, îi cântă tati, mai ales, i-am pregătit până și un blog :D, bine, bine pe lângă hăinuțe, jucărioare, pătuț și cărucior, dar el nu vrea și pace!

He’s a little smarty pants, parcă îl simt cum ne râde în față…“Lasă că vă fac eu să așteptați o lună cu bagajul la ușă, ca antrenorii la fotbal. Trebuie să vă învăț eu că răbdarea e o virtute?! Pregătit sunt, vreau și eu să-mi întind piciorușele dar nu prea mai am pe unde…hmm, cred că o lovesc cam tare pe mami. O să mă ierte ea când o să vadă cât de simpatic și durduliu m-am făcut!”

La partea cu durduliu cam are dreptate, la 37 săptămâni avea deja 3,3 kg…adevărul e că n-a prea fost la sală :)) Se foiește el, se răsucește, dar nu prea mai are loc.

Hai mami, ia-ți inima în dinți și strigă “Sunt celebru, naște-mă de aici!”

C’est moi, Alina! 🙂

3 gânduri despre „Sunt celebru, naște-mă de aici!

Lasă un răspuns

