„Operațiunea căruciorul”

Our to buy list says…stroller. Let there be a stroller!

Sunt atâtea modele de cărucioare care îți vor lua ochii. Trebuie să știi ce vrei și ce cauți. Înainte de toate, un cărucior trebuie să fie practic, rezistent și ușor de depozitat.

Ce trebuie să avem în vedere?!

Cărucioarele sport și scoicile cu centură de siguranță în 5 puncte oferă protecție sporită bebelușului și nu riști să-l vezi alunecând oricât de mult s-ar agita.

Cărucioarele cu roți solide și cu posibilitate de frânare atât în față, cât și pe spate, sunt mai ușor de împins și de controlat.

Copertina pliabilă este un accesoriu obligatoriu. Este de preferat să fie realizată dintr-un material textil impermeabil care să-ți protejeze bebelușul de soare, vânt sau ploaie.

Puteți opta pentru un cărucior cu mâner întreg, care poate fi împins cu o singură mână, iar dacă vă gândiți să schimbați câmpul vizual al bebelușului în timpul plimbării, există și cărucioare cu mânere reversibile sau cu un șezut ajustabil.

Dacă nu aveți foarte mult spațiu de depozitare, atunci trebuie să vă gândiți și la un căruț pliabil. Plus că te ajută când vrei să-l lași la socri pentru câteva ore de odihnă sau pentru o fugă la munte.

Nu uitați de imprimeurile vesele care să-i atragă atenția!

Fiind la prima experință de acest gen, după “lupte seculare” care au durat vreo câteva săptămâni, am achiziționat de pe Emag un cărucior simpatic (3 in 1), care în mod cert, îi va oferi lui bebe siguranța și confortul de care are nevoie, iar pentru noi va fi ușor de manevrat, fie că ne vom plimbări prin parc, la piață sau în mall.

Din punct de vedere tehnic, am bifat toate recomandările. În plus, are un coș de cumpărături care sigur ne va fi de folos ;), iar husa este detașabilă și implicit, ușor de curățat.

Spor la căutat!

C’est moi, Alina! 🙂

2 gânduri despre „„Operațiunea căruciorul”

  1. Salut , ai mare dreptate ,asa m-am orientat si eu punctand putin si pe un brand consacrat, in schimb TEAPA MEA ,sa zic (exagerez putin ) a fost calitatea CANTARESTE MULT !(15kg), iar eu stau la 3 si nu am tare multe kg in dotare si uite asa dupa 5 luni l-am vandut si am luat unul sport mai usor (7,5kg) ,iar dupa primul an l-am vandut si am luat altul de doar 4 kg.
    SFATUL MEU mergeti mancati, si cantariti caruciorul daca stati la etaje superioare fara lift ! !!

    Apreciază

Lasă un răspuns

