Mulțumesc!

Bună dimineața soare! Ce pot eu să-i mai doresc unei persoane perfecte?! În borseta mea de “cuvinte meșteșugite” am căutat câteva pentru a-i mulțumi…și atât!

Azi e ziua prietenei mele cele mai bune, persoana căreia pot să-i povestesc orice, oricând, care mă ascultă chiar dacă este răcită sau poate plictisită…mă ascultă și poate mai uită anumite detalii, dar face ea cumva și iese din încurcătură dacă o prind cu mâța-n în sac. 😀

Și pentru că nu e fizic aproape de mine, își pune antenuțele în mișcare ori de câte ori mă aude că mă vait, mobilizându-și spiridușii (celălalt prieten bun al meu) pentru a mă ajuta în vreun fel.

Mă sfătuiește mereu când sunt la vreo răscruce de drumuri și chiar dacă uneori i se pare că nu iau în calcul ce mă învață, că sunt îndărătnică, trebuie să știe că înainte de orice decizie luată, am cântărit, cu atenție, sugestiile, opțiunile și întotdeauna, am avut în vedere orice sfat primit. 😉

Sigur nu îi place tonul vocii mele când încerc și eu să par un adult responsabil și să-i vin în ajutor…măcar cu o vorbă. Atitudinea mea nu este una rea-intenționată, pur și simplu încă nu am învățat, practic, ce înseamnă să fi părinte, să vorbești cu calm, să fi răbdător, indulgent, să găsești în orice situație abordarea potrivită…îmi pare rău, dar roata se va întoarce, curând, și cum ea nu-mi dorește decât binele, sper să-i pot transmite și eu același lucru, cu mai mult tact. 😀

Îmi place că a crescut și ea cu noi, nu s-a lăsat mai prejos, a învățat tot felul de chestii și a încercat mereu să țină pasul cu schimbările din jurul ei. Nu poate fi chiar ușor, sunt convinsă, dar ambiția ei dobândește așa un elan când vine vorba de noi, nu ai cum să o mai oprești. Plus, că vrea mereu să fie conectată cu tot ce întâmplă în jurul nostru, așa că după ce ne ispitește într-un stil caracteristic, ne tot întrebăm cum de a reținut numele tuturor prietenilor noștri, locurile pe care le-am frecventat acum două săptămâni…e o minune de femeie! 😀

Aș putea să-i mulțumesc aici pentru o mulțime de lucruri pe care le-a făcut pentru mine, dar sunt sigură că ea știe că este mereu în gândurile mele și cât îi sunt de recunoscătoare…nu-mi doresc să o întristez vreodată, vreau să râdă mereu. Așa știu eu că totul e în regulă! Așa că mulțumesc mami…și atât!

Lasă un răspuns

